Vraag

Levering Iphone

  • 13 January 2020
  • 16 reacties
  • 375 Bekeken

Beste,
Ik heb op 1/1/2020 een Iphone 11 besteld. Dit toestel was volgens de site voorradig.
De levering zou ten laatste plaatsvinden op 3/1/2020. Ondertussen zijn we 13/1/2020 en heb ik nog niets ontvangen of vernomen.
Graag spoedig en deftig antwoord i.v.m. de levering. Als je een deftige klantenservice wil aanbieden kan je tenminste eerlijk en duidelijk zijn over de stock en levertermijn, dit is puur bedrog.

Bedankt.
Jelle

 


16 reacties

Bedankt !

mvg

Jelle

Reputatie 7
Badge +3

@jellelauwers Je kan vanaf vandaag in de winkel terecht voor een nieuwe bestelling. Alles staat nu terug correct in onze systemen. Mijn excuses voor de vertraging. Groetjes, Antonella

Beste,

kan ik dan ondertussen in de winkel terecht voor zelf een nieuwe te kopen ?

mvg

jelle

Reputatie 7
Badge +3

@jellelauwers Er staat in uw dossier 44258052 dat de opdracht ondertussen is gegeven voor terugbetaling.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Beste Antonella,

Nog steeds geen antwoord ? 

Ondertussen duurt de “annulatie” al 14 dagen weeral. In totaal duurt dit grapje al meer dan een maand. Als mijn bestelling toch is kwijt gegaan in het distributieproces ligt er toch geen IPhone te wachten ? Waarom kan dit dan niet meteen in orde zijn ?
Ik heb het ondertussen écht gehad. Graag asap een oplossing aub. Ondertussen zal ik ook proberen via Test-aankoop want dit is toch compleet schandalig. De betaling is gelukt op 2 seconden, waarom de annulatie niet als er toch geen IPhone gereserveerd is voor mij?

Mvg,

Jelle

Reputatie 7
Badge +3

@jellelauwers Ik heb de aanvraag tot terugbetaling en annulatie doorgegeven. Zodra het mogelijk is voor jou om naar de shop te gaan, geef ik een seintje. Groetjes, Antonella

Beste Antonella,

Bedankt voor de informatie. U mag gewoon overgaan tot een terugbetaling. Weet u wanneer dit dossier afgerond is aub ?

Zo kan ik zelf naar de shop gaan om een toestel te kopen.

bedankt !

 

mvg

jelle

Reputatie 7
Badge +3

@jellelauwers De zending is helaas verloren gegaan in het distributieproces. Wij kunnen, indien je dit wenst, wel een nieuwe zending met een nieuw toestel laten vertrekken. Zo niet, zal er een terugbetaling gebeuren. Geef je even door wat je verkiest? Groetjes, Antonella

Beste Antonella,

 

Bedankt voor je antwoord. Ik begrijp dat ik geduldig moet zijn maar ondertussen zit ik al 24 dagen zonder gsm… de grootste frustratie is dat de annulatie zo lang duurt en dat ik in tussen tijd geen nieuw contract+gsm kan afsluiten. Al wordt mijn reeds betaalde 99 euro pas binnen 1 jaar terugbetaald, dat maakt me niet uit. Zolang ik maar een gsm kan gaan kopen in de Proximus-shop. De annulatie duurt al 10 dagen, het lijkt me toch vrij eenvoudig om op de knop “in orde” te drukken? :-(

mvg

Jelle

Reputatie 7
Badge +3

@jellelauwers Hiervoor heb ik dossier 44258052 in behandeling en is er intern een onderzoek lopende. Ik begrijp dat het lange wachten niet prettig is voor je, maar om misverstanden te vermijden kan je je beter niet wenden tot verschillende kanalen (zoals de winkel). Dit zou namelijk voor extra problemen kunnen zorgen aangezien ze daar niet op de hoogte zijn van alles. Daarom is het enige dat ik je op dit moment kan vragen om nog heel even geduld uit te oefenen. We zijn ermee bezig. Mijn excuses voor het ongemak. Groetjes, Antonella

Hallo,

Na 21 dagen nog steeds geen Iphone ontvangen. Heb hem vorige week dan maar laten annuleren in de winkel om er een nieuwe te kunnen kopen. Deze annulatie moest goedgekeurd worden en zou gebeuren binnen de 48 uren alvorens ik een toestel kon kopen in de winkel. Na 4 dagen nog steeds niet in orde !!! Kan iemand aub asap deze bestelling annuleren zodat ik zelf een exemplaar in de winkel kan gaan kopen.

Na tientallen mails (+50), telefoons, bezoeken aan Proximus-winkels ben ik het zo zat !!

Ik wil EINDELIJK een oplossing. Het kan toch niet zo moeilijk zijn om gewoon de aanvraag te annuleren nadat hij na 3 weken nog steeds niet geleverd is. 
 

grts

jelle

Reputatie 7
Badge +3

Onze shops werken met een aparte stock. Dan moeten ze deze bestelling eerst annuleren, om een nieuwe in te leiden. Ik maak dossier 44258052, de bevoegde dienst zal je verder informeren. Grt, Heidi

Je pakje wordt momenteel klaargemaakt door de afzender. Ik heb geen zicht op de stock maar kan wel een dossier opmaken voor de achterliggende dienst? Grt, Heidi


Beste Heidi, Dit mag je doen. Het bericht dat het pakje wordt klaargemaakt staat er ondertussen al 14 dagen … :neutral_face:  Toen ik hem bestelde was er voldoende voorraad dus verwachtte ik wel dat hij direct geleverd zou worden. Zeker aangezien mijn huidige toestel volledig stuk is. Kan ik geen exemplaar in de winkel afhalen, blijkbaar is er daar wel overal voldoende stock ? 

Mvg,

Jelle

Reputatie 7
Badge +3

Je pakje wordt momenteel klaargemaakt door de afzender. Ik heb geen zicht op de stock maar kan wel een dossier opmaken voor de achterliggende dienst? Grt, Heidi

Dag @jellelauwers kun je in je profiel klantgegevens aanvullen voor nazicht? Grt, Heidi


Beste HeidiE,

Mijn gegevens zijn ondertussen ingevuld. De bestelnummer is R4WEBSHOP006539297.

Mvg,

Jelle 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @jellelauwers kun je in je profiel klantgegevens aanvullen voor nazicht? Grt, Heidi

Reageer