Hallo
Vorige week bestelling gedaan van een Iphone 11 + nieuwe simkaart op woensdag 11/12 rond 18u.
Verwachte levering zou de dag later zijn. Nu zag ik gisteren (maandag 16/12) via de tracker dat mijn pakket zelfs nog niet samengesteld zou zijn, waarna ik besloot te bellen.
De medewerker gaf aan dat het pakket bii Bpost ligt en het nu aan hun ligt, meer wist hij er niet over en op de vraag waarom de tracker dan niet geupdated is wist hij ook niet.
Ik vond dit natuurlijk raar en ben dan beginnen googlen waarna ik op dit forum tientallen mensen zat die hetzelfde probleem hadden EN WEKEN hebben mogen wachten!!
Ik ben absoluut niet van plan dit te doen, is gewoon een regelrechte schande en mijn allereerste ervaring ooit met Proximus kon ik mij niet erger voorgesteld hebben.
Is er een manier om mijn bestelling en alles nog te annuleren en mijn geld terug te krijgen? Is er trouwens ook een manier om ergens een officiële klacht in te dienen aangezien ik dit absoluut niet vind kunnen?
Alvast bedankt
Mvg