Vraag

levering gsm + simkaart

  • 17 December 2019
  • 7 reacties
  • 432 Bekeken

Hallo

 

Vorige week bestelling gedaan van een Iphone 11 + nieuwe simkaart op woensdag 11/12 rond 18u.

 

Verwachte levering zou de dag later zijn. Nu zag ik gisteren (maandag 16/12) via de tracker dat mijn pakket zelfs nog niet samengesteld zou zijn, waarna ik besloot te bellen.

 

De medewerker gaf aan dat het pakket bii Bpost ligt en het nu aan hun ligt, meer wist hij er niet over en op de vraag waarom de tracker dan niet geupdated is wist hij ook niet.

 

Ik vond dit natuurlijk raar en ben dan beginnen googlen waarna ik op dit forum tientallen mensen zat die hetzelfde probleem hadden EN WEKEN hebben mogen wachten!!

 

Ik ben absoluut niet van plan dit te doen, is gewoon een regelrechte schande en mijn allereerste ervaring ooit met Proximus kon ik mij niet erger voorgesteld hebben. 

 

Is er een manier om mijn bestelling en alles nog te annuleren en mijn geld terug te krijgen? Is er trouwens ook een manier om ergens een officiële klacht in te dienen aangezien ik dit absoluut niet vind kunnen?

 

Alvast bedankt

 

Mvg

 

 

 

 

 

 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@DC cesar  Ik heb de vraag doorgespeeld aan de logistieke dienst. Zodra ik antwoord heb, hou ik u verder op de hoogte. Mijn excuses voor de vertraging. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@DC cesar  De logistieke dienst vraagt als je een verklaring van niet-ontvangst kunt invullen en ondertekenen. Ik heb je een mailtje gestuurd met het document in bijlage. Groetjes, Antonella

Wat kan ik nog doen?

 

ik heb op 11/12/2019 een mobilus XL abbonement aangevraagd met een Iphone 11 128gb. 150 euro betaald en gsm zou de volgende dag geleverd worden.

 

Na een week nog steeds niets gehoord te hebben, beginnen bellen naar de klantendienst. ‘Meneer, uw Iphone ligt klaar maar de post moet die nog ophalen dus wij weten voor de rest van niks’..

 

2 dagen later dan maar iets op dit forum geschreven, word ik ineens gemaild door Antonella de Bernardinis om een formulier in te vullen van niet-ontvangst waarna ik mijn geld zou terugkrijgen. Eerst gaf ik gewoon aan dat ik de Iphone wou, waarna ik op 23/12/2019 gebeld wordt door haar waarin zij zegt dat deze Iphones niet meer in stock zijn en ik mijn geld terug zou krijgen en alles geannuleerd wordt. Ik vraag haar nog wanneer ik mijn geld zou terughebben aangezien ik op dat moment nog 0,0% vertrouwen heb in Proximus, krijg ik als antwoord dat dat ZEKER binnen de 2 weken het geval zou zijn.. we zijn nu 16 januari 2020 en nog steeds niks te zien, zo zeker zijn ze daar.

Ik heb trouwens ook een schriftelijke bevestiging van dit gevraagd, telefonisch gaf ze aan dat ze dat meteen ging doen. In werkelijkheid negeert ze elke mail die ik hieromtrent verstuur, professionaliteit ten top. Bank vooruit voor deze sterke werkkracht.

Het ingevulde formulier van niet-ontvangst heb ik haar die dag ook opgestuurd aangezien ze hierom vraagde, hier heeft ze ook nooit op geantwoord.

Wel kreeg ik een mail op 7 januari van haar dat de iphone toch ineens geleverd is bij een afhaalpunt en als IK WIL ik nog 4 dagen heb om deze op te halen????? Dus zij geeft aan dat ze alles zal annuleren, negeert hierna ELKE communicatie, ik vertrouw haar natuurlijk op haar woord omdat zij mij ten woord staat in de naam van een groot bedrijf als Proximus en ik koop ondertussen zelf een Iphone 11, krijg ik de melding dat ik deze toch mag gaan ophalen. Dit slaat natuurlijk alle verbeelding, hoe kan zoiets als dit mogelijk zijn?

 

ik heb haar nogmaals gezegd dat ik akkoord ben gegaan met haar voorstel alles te annuleren en mijn geld terug te krijgen, maar natuurlijk negeert ze dit ook.

 

nu krijg ik vandaag een SMS dat Proximus een aanvraag gaat doen naar mijn huidige provider, waar ik op dit moment WEL tevreden ben, voor een nummeroverdracht. IK HEB NIET EENS EEN SIMKAART VAN PROXIMUS!!!!!

 

ik moet ten alle tijden beschikbaar zijn om zowel privé-redenen als voor mijn werk. Zo gaat Proximus dus met mensen om.

 

ik denk dat een klacht indienen bij de ombudsman voor telecom nog mijn enige optie is.

 

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Beste DC cesar,

Mijn collega heeft uw dossier in behandeling, zo volgt alles op en zal je zeker nog contacteren voor de oplossing.
Ook heb je haar contactnummer gekregen waarop je haar kan bereiken als er iets is.
Dus mocht je nog vragen hebben over het dossier mag je haar altijd bellen.
Mvg, KoenN

Wat moet er opgevolgd worden dan? ANNULEREN en GELD TERUGSTORTEN. Klaar.

Reputatie 7
Badge +4

Mijn collega heeft de terugbetaling aangevraagd bij de Financiële dienst en volgt zoals eerder vermeld alles voor je op.
Mvg, KoenN

Reputatie 7
Badge +3

@DC cesar  Ik heb vandaag bevestiging ontvangen van de financiële dienst dat de terugbetaling deze week zal worden uitgevoerd. Groetjes, Antonella

Reageer