Vraag

levering gsm

  • 28 November 2019
  • 7 reacties
  • 328 Bekeken

Beste,

 

Vorige week vrijdag heb ik een gsm besteld via jullie website. Ik kreeg een bevestigingsmail dat de gsm de dag erna zou geleverd worden. Tot op heden echter niets. De chat van jullie helpdesk, zei komt spoedig in orde, maar ik zou gewoon graag mijn leveringsdatum weten. En ik vind het eerlijk gezegd wel niet kunnen dat jullie de termijnen die bij het product vermeld staan in de webshop niet respecteren.

R4WEBSHOP006190721

 

mvg


7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@jimbo73 

beste

achterliggend is er inderdaad een onverwacht probleem.

we contacteren orderdienst voor verdere hulp/oplossing.

groeten,

Tina

Dit is straf!!!

Maandag krijg ik een mail van Dynalogic dat de bestelling vandaag zou geleverd worden.

Gisteren krijg ik telefoon van de klantendienst om de bestelling in orde te maken, ik maak de dame er attent op dat ik een mail ontving van dynalogic dat de bestelling onderweg is , waarop deze repliceert, dan zal het wel in orde zijn….

 

Vanmorgen om half 7 krijg ik een mail van dynalogic dat ze van Proximus niets hebben ontvangen en er geen levering is!!! Daar neem je dus een dag verlof voor???? Wat voor bedrijf is dit???

 

Na een uur aan de lijn te hangen met de support, waarbij tweemaal door hen toedoen de lijn wordt verbroken, blijkt mijn bestelling geannuleerd door een fout van een medewerker van Proximus! ja meneer wij kunnen niets doen, u moet dat opnieuw doen????

Nu krijg ik vandaag een mail van dynalogic dat er een bestelling onderweg is. Ik heb niets meer besteld meer bij jullie, ik wil het niet en hoef t niet en zou gewoon mijn geld van mijn vorige bestelling terug willen!!! 

Reputatie 7
Badge +3

@jimbo73 

Beste, 

de orderdienst was inderdaad met je bestelling bezig.  Ik heb gevraagd om je nu zeker te contacteren en duidelijkheid te scheppen over wat er precies aan de hand is.

excuses, dit is niet de normale gang van zaken bij promo’s.

groeten,

Tina

Tina,

Bedankt voor de moeite maar ze hoeven me niet te contacteren. Ik heb niets meer besteld en hoef het ook niet meer. Ik wil asap mijn 149 euro terug en dan is het vaarwel Proximus. 

Reputatie 7
Badge +3

@jimbo73 de annulatie werd ingeleid in ons systeem. De terugstorting gebeurt automatisch. Groetjes, Antonella

Reageer