Vraag

Levering blijft staan op ‘je pakket wordt klaargemaakt’

  • 23 December 2022
  • 2 reacties
  • 103 Bekeken

bestelnummer: R4WEBSHOP016395804

 

Ik heb maandag een bestelling geplaatst (en orderbevestiging gekregen op diezelfde dag) voor een smartphone. Helaas kreeg ik nooit de link naar de bestel status open, gaf steeds een foutmelding. Nu kan ik er wel op, maar staat er dat mijn bestelling pas ‘22 december geplaatst werd’ wanneer dit overduidelijk niet was.

de bestelling blijft sinds gisteren staan op ‘uw pakket wordt voorbereid voor de verzender’. Dag duurt wel heel lang om een pakketje klaar te stomen voor de verzender. De verkoper in de winkel verzekerde mij dat de bestelling al donderdag zou geleverd moeten zijn. Kan iemand dit nakijken aub?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Joris Ceoen Pakje gaat opgehaald worden op 27/12/2022 magazijn Courcelles en leveringsdatum is 28/12/2022.

 

Groetjes,Joel

@Joris Ceoen Pakje gaat opgehaald worden op 27/12/2022 magazijn Courcelles en leveringsdatum is 28/12/2022.

 

Groetjes,Joel

😵 dat is wel heel laat… ik plaats speciaal de bestelling op maandag om nog (met inbegrip van de huidige drukkere periode) op tijd te zijn, zeker wanneer er mij verteld werd dat er nog voorraad was.

Het lijkt mij eerder dat er gewoon iets fouts is gebeurd tijdens het online bestellen en dan ‘oeps nu wordt het twee weken wachten’ 🤔

Héél jammer, en wééral iets dat niet verloopt zoals het hoorde.

Reageer