Vraag

laser / technieker afspraak

  • 7 December 2020
  • 6 reacties
  • 540 Bekeken

Vanmorgen kwam bij ons een technieker langs, deze kon jammer genoeg het probleem niet oplossen. Blijkbaar zou een kabel geraakt zijn bij werken in de straat. En zodoende geen vaste telefoon en ook onstabiel xDSL signaal.

Ik kreeg te horen van de technieker deze morgen dat er een lassers pas op 11 december zou langskomen. Dit is 1 volle werk week. En gezien de thuiswerk situatie is dat wat laat.

Ik hoop dat er alsnog zeer snel een technieker kan langskomen (lasser). Het is namelijk zeer dringend. 

 

mvg,

Kristof


6 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@kbommarez Ik zie dat er voor morgen een dagafspraak met een lasser staat geboekt.

Groetjes, 

Daisy

Reputatie 7
Badge +4

En kan Proximus ondertussen eventueel geen 4G mobiel datavolume ter beschikking stellen?

M_016
De extra 4G mobiel datavolume is beschikbaar.

Maar wat met de andere diensten? digitale tv, home netwerk?
Wat ik wil is dat er zo snel mogelijk een technieker/lasser langskomt.

Wie kan mij hierbij helpen? Alvast bedankt.

Kristof

je kan natuurlijk ook je mobiel toestel met extra datavolume instellen als hotspot zodat je nog via wifi op het internet kunt 

Natuurlijk hangt het er ook van af hoeveel extravolume proximus dan gratis ter beschikking stelt

Reputatie 7
Badge +4

Fyi

Je gsm of tablet als mobiele hotspot instellen | Proximus

Toegegeven indien Proximus u eventueel een 4G modem met 1 LAN-poort en zonder WiFi - zoals onderstaande 4G/5G Fixed Wireless Access (FWA) | Sagemcom -zou ter beschikking gesteld hebben hebt u nog iets anders nodig (switch, router, access points, CPLs) om meerdere gebruikers te kunnen aansluiten

bv. TV → picks via laptop in HDMI naar TV eventueel?

 

Ik vrees evenwel dat u vandaag van Proximus medewerkers op dit publieke forum geen reactie meer zult bekomen

 

 

 

Goed gezegd, als er al een 4G ter beschikking werd gesteld, want anders tegen dat dit dan allemaal geregeld geraakt, is het zeker al 11december !!

Reageer