Vraag

lachwekkend en frusterend

  • 31 January 2023
  • 12 reacties
  • 217 Bekeken

Beste Proximus,

Ik ben zeer erg ontvreden over jullie service. 

Ik heb 2maanden moeten wachten op een installateur dat uiteindelijk is langsgekomen op 19/12/22 maar zonder materiaal en zonder loper van de algemene fiberverbindingkast in het appartementsgebouw. En dit na zelf 5x proximus te hebben moeten bellen om te vermelden dat de installatieadres verkeerd was (men ging een installateur naar mijn vorige adres sturen) maar de administratieve medewerkers mijn adres aan geen kanten kon aanpassen in het promixmu-systeem doordat men de juiste busnummer niet kon inbrengen. Na meerdermaals hebben gebeld, gemaild, gechat kwam dus de installateur zonder materiaal? OOk kreeg ik de melding dat mijn dossier bij proximus nog niet was aangemaakt waardoor men geen informatie over mij vond of kreeg ik verschillende klantennummers toegekend? 

 De maat was vol. Ik heb proximus tijdig verwittigd dat ik geen beroep meer wil doen op hun producten of service. In 01/23 kreeg ik opnieuw een telefoon van proximus met de vraag wanneer een installateur mag langs komen? Ik heb mijn verhaal gedaan en vermeldt dat de concurent in 1 uur tijd de installatie heeft gedaan zonder bijkomende werken. Ok, de administratieve medewerker zou dit in het systeem aanbrengen. 

Gisteren 30/01/23 miste ik een oproep van proximus. Vandaag krijg ik een mail met een de meldig: kosten eigen aan een laattijdige annulatie. 

Moet ik betalen voor een onbekwame niet-professionele service?  

Het lukt mij ook niet om een klacht in te dienen, want jullie systeem is zodanig opgebouw dat men telkens in de chatroom terecht dat werkt op een robotsyteem. 

Het is zo lachwekkend en tergelijketijd zo frusterend. 

Ik hoop dat jullie dit zo snel mogelijk rechtzetten!

dank u 

 

 


12 reacties

TIP: Noteer hiervoor best in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@mrlinstant 

ik heb voor mezelf dossier 52025985 opgemaakt en volg verder mee op.

Excuses voor wat misgelopen is

Groeten

Tina

Vandaag werd ik opnieuw lastig gevallen door proximus met de vraag wanneer de installateur mag langs komen.  Er zijn duidelijk nog geen aanpassingen doorgegeven. Ik ben en wil geen klant van proximus zijn. 

Reputatie 7
Badge +3

@mrlinstant 

er staat nochtans geen enkel order meer open…

blijkbaar hebben de uitvoerende diensten nog geen melding genoteerd hiervan.

excuses voor het ongemak.  Ik volg nog verder mee op.

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@mrlinstant 

goedemiddag,

de annulatiekost werd ondertussen weggenomen.

groeten

Tina

Beste Proximus

 

al twee maanden aan het wachten op een installatie in een nieuwbouw woning.

Technieker al twee keer niet komen opdagen zonder bericht.

Dan wordt de afspraak geplaatst op 13/2/2023. We maken ons beklag waardoor de afspraak zou verzet worden naar 8/2/2023. De collega van Proximus maakt de fout door de afspraak te plaatsen op 8/3/2023 een maand later. ik bel hiervoor en ze maken mij de belofte aan telefoon dat de afspraak nu zal doorgaan op 13/2 om 8u. Ik vraag hiervoor een mail of sms ter bevestiging. Gebeld met MAX van de klantendienst en die vertelt mij te wachten op een telefoon om de afspraak van 13/2 bevestigd te krijgen En wat krijg ik: een afspraak op 6/3/2023. SCHANDALIGE Service. 

Wat nu?????

 

Groeten

Steven

Beste Proximus

 

al twee maanden aan het wachten op een installatie in een nieuwbouw woning.

Technieker al twee keer niet komen opdagen zonder bericht.

Dan wordt de afspraak geplaatst op 13/2/2023. We maken ons beklag waardoor de afspraak zou verzet worden naar 8/2/2023. De collega van Proximus maakt de fout door de afspraak te plaatsen op 8/3/2023 een maand later. ik bel hiervoor en ze maken mij de belofte aan telefoon dat de afspraak nu zal doorgaan op 13/2 om 8u. Ik vraag hiervoor een mail of sms ter bevestiging. Gebeld met MAX van de klantendienst en die vertelt mij te wachten op een telefoon om de afspraak van 13/2 bevestigd te krijgen En wat krijg ik: een afspraak op 6/3/2023. SCHANDALIGE Service. 

Wat nu?????

 

Groeten

Steven

 

 

Ook al gepost hier

 

 

Beste,

 

Wij zitten met zelfde probleem.

Maanden geleden afspraak gemaakt.

Eerste maal niemand gekomen.

Tweede keer technieker onbeleefd en had geen zin.

Derde afspraak niemand gezien.

Vierde afspraak niemand gezien.

Klacht ingediend bij test aankoop en ombudsdienst van communicatie.

En terwijl maar wachten tot Proximus zin heeft.

Bellen heeft geen zin maken steeds blaasjes wijs.

Groetjes.

Eric Himeleers 

Reputatie 7
Badge +3

@Eric_055  zoals ik een ander topic heb laten zal de communicatie voor u via de Ombudsdienst gaan. 

Eindelijk opgelost door vriendelijke technieker welk zijn vak kent.

Nu nog een schadeclaim overeenkomen 

Reputatie 7
Badge +3

@Steven Kn 

Wat nu? vul je asap je klantgegevens aan in je forum profiel?

Dan nemen we nog eens contact op met dispatch afspraken.

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

Groetjes,

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Steven Kn 

ik heb nagevraagd: ondertussen hebben de collega’s techn dienst contact gehad en dit melden ze : “Klant gecontacteerd en geopteerd om bestaande afspraak te behouden”

De betrokken dienst doet verdere opvolging.

Groeten

Tina

Reageer