Beantwoord

Laattijdige annulatie?

  • 10 January 2019
  • 7 reacties
  • 541 Bekeken

Jullie technieker kwam donderdag 3/1 langs voor een installatie. Bleek dat de bekabeling van Proximus in ons appartement esthetisch gezien echt geen optie is. Iets wat ons niet verteld werd tijdens het salesgesprek: De technieker zei dat we er maar een dagje over moesten nadenken, hij zou later terugkomen. Na beraad hebben we ervoor gekozen om de installatie niet te laten doorgaan. Ik belde jullie klantendienst vandaag (zodat de technieker niet moest terugkomen) met dit nieuws en de medewerkster zei dat de annulatie gegrond was, ze dit in orde zou brengen en ik geen kopzorgen moest hebben. Nu krijgen we per post een rekening van 59 euro wegens laattijdige annulatie van bestelling. (geen bevestiging van annulatie ontvangen, ook al was dat door de medewerker gezegd aan telefoon) Ik ben hiervan geschrokken en wens deze niet te betalen. Ik ben immers niet laattijdig en de annulatie is een gevolg van een foute communicatie van een van jullie medewerkers.

Kan ik hiervoor gecontacteerd worden? Want wij vinden dit eigenlijk niet oké.

Vriendelijke groet,

Klantennummer: 611622315
icon

Beste antwoord door AntonellaD 16 January 2019, 15:50

Bekijk origineel

7 reacties

Louter ter info: pas morgen komen hier de mensen van het proximus team terug langs op het forum.
En als bijkomende info: mss eerst reactie afwachten van iemand van proximus hier en anders kun je ook altijd klacht indienen ivm met je rekening indien je dit wenst, via online mail form , als volgt
- https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_us/particulieren/support/spaar-tijd-kom-snel-in-contact-met-de-juiste-dienst.html
- ik ken mijn nummer niet
- pack vaste lijn, internet of TV
- ik heb een vraag over mijn factuur
- een klacht indienen
- vanonder rechts klik je op mail ons
en vul daar je gegevens en je klacht in en klik daarna op verzenden.
Reputatie 7
Badge +3
Dag falks,

Ik heb hiervoor dossier 37134175 opgemaakt. Een dossierbeheerder houdt je hierover verder op de hoogte.

Groetjes,

Antonella

Beste,

Hetzelfde is bij mij aan de hand. In mijn nieuwe woning was de proximus kabel doorgeknipt en moest de technieker een gat boren door de vloer waardoor we samen hebben besloten om dit niet te doen en ik over ben gestapt naar een andere telecomprovider. Nu krijg ik een factuur met laattijdige annulatie. Aangezien ik noodgedwongen geen klant meer ben, is het moeilijker om in contact te komen. Het gaat om aanrekening van 20210105 met nummer 7127******. Gelieve dit te herstellen.

Groet,

Ben

Reputatie 7
Badge +3

@Ben1981 De annulatiekosten werden geannuleerd. De correctie zal binnen enkele uren zichtbaar zijn in MyProximus. Groetjes, Antonella

Beste

Ik heb ook het zelfde voorval in verband met een miscommunicatie tussen een medewerkster en de technieker. Ik had alvorens ik een afspraak had gemaakt voor de technieker deze samen met mijn bestelling geannuleerd via de telefoon. Wat blijkt nu dat er sprake is van een laattijdige annulatie met een factuur aan gekoppeld. Ik ben ook helaas geen klant meer bij jullie omdat de datum voor de afspraak veel te laat was. Het gaan om de aanrekening met datum 9 februari 2021 en nummer 7102139138.

Dank bij voorbaat

Mvg

FYI; Pas maandag komen de prox forummedewerkers hier terug langs om dit verder na te trekken voor u.

Reputatie 7
Badge +3

@Bartje58  Dag Bartje, deze kost is op 27/2 gecrediteerd  u zal deze creditnota 7190095020 spoedig ontvangen . Groetjes, Luc

Reageer