Vraag

Klantendienst Proximus gooit gewoon de telefoon op omdat ik achter mijn betaalde smartphone vraag

  • 6 December 2018
  • 1 reactie
  • 311 Bekeken

Net gebeld met de klantendienst voor de smartphone die ik vorige week vrijdag heb besteld.

Ze hebben mij al zoveel fabels gegeven
Kantendienst zaterdag :
-B post heeft vertraging ==> gebeld met b post er zijn geen vertagingen mijn pakje is niet aangeboden aan hun.
Klandienst maandag :
-Samsung levert de gsm niet ==> gebeld met samsung leveren wel de gsm er is geen probleem bij hun.
Klantendienst op dindag :
- is een It probleem ik ga een ticket aanmaken en het gaat normaal oplost worden morgen.
bel morgen maar terug
Klantendienst vandaag :
- het is niet opgeslost we weten niet wanneer je moet maar wachten zo slimpel is dat je moet niet elke dag bellen wij bellen u maar weten niet wanneer en gooit de telefoon neer .

Wat een service van proximus zo de klant helpen.
Ze zijn goed bezig ik heb alle mails nog en de forums en klachtenmails en facebook convesaties.
ik heb morgen een afspraak met de ombutsman en ga ook mij verhaal doen aan HLN.

Dit kan zo niet verder ze bedreiegen de mensen terwijl wij al betaald hebben voor de gsm.

indien jullie ook verhalen hebben want we zijn met veel stuur privee berichten ik nee ze allemaal mee.

1 reactie

Mijn ervaringen zijn vrij identiek. Op 14 november jl. 2 x Samsung A7 (black en gold) besteld. 2 aparte orders dus, 2 x betaald, 2 orderbevestigingen ontvangen. Op 19 november de black uitvoering ontvangen (later door bpost staking), hetzij ze vergeven. De Gold uitvoering blijkt een probleem, aanvankelijk wordt ik aan het lijntje gehouden met niet op voorraad, leveringsproblemen, hij komt deze week of volgende week. Geen enkele terugkoppeling, daarna blijkt bij navraag order aanvankelijk spoorloos, bij het volgende telefoongesprek blijkt de order geannuleerd te zijn. Hun verklaring: als een toestel niet voorradig is wordt deze geannuleerd in het systeem en het bedrag teruggestort. Geen terugkoppeling, vraag van mij is dat als je al een orderbevestiging hebt ontvangen is al in het systeem gecheckt op het moment dat je op "bestel nu" drukt dat het toestel op voorraad is. Nu al minstens 10x met de klantendienst gebeld en steeds nietszeggende en niets-oplossende antwoorden. Tickets worden aangemaakt, er wordt niet teruggebeld ondanks de toezeggingen daartoe. Je wordt er moedeloos en zwaar gefrustreerd van. Soms is tijdens je telefoontje opeens de verbinding verbroken, moedwillig? Een nieuwe order plaatsen had ik de afgelopen week 4 dagen kunnen doen, je kunt in het mandje plaatsen, er lijkt dus voorraad te zijn, dan loop je tegen een foutboodschap in systeem aan, die denkt dat het maximum aantal bestellingen die je mag doen al overschreden is! Oude (geannuleerde) order staat in de weg? Waarom kan de geannuleerde order niet weer geactiveerd worden, dan is ook het probleem verholpen. De ticket die een week geleden aangemaakt is, is volgens een medewerker al weer afgesloten, wederom zonder reden of terugkoppeling. De diensten onderling lijken onderling alleen per mail te communiceren of via leidinggevenden, in dat stadium lijk ik nu beland te zijn. Ik vrees dat dit nog weken gaat duren. Inmiddels is er ook weer geen voorraad meer van de Samsung A7 Gold, sluit je weer aan achter in een niet bestaand rij. Kortom deze service is WAARDELOOS, waar blijft de klantvriendelijkheid. Click en collect lukt ook niet, de dichtsbijzijnde center die blijkbaar wel voorraad heeft zit op 92 km afstand en de bereidheid om er eentje in dit geval uit de winkelvoorraad naar mij te zenden heeft men niet, dat zou ook te veel klantvriendelijk zijn uiteraard. Ben vanaf augustus klant met Tuttimus, maar krijg erg veel spijt de keuze op Proximus te hebben laten vallen.

Reageer