klantendienst onbereikbaar

  • 17 November 2020
  • 3 reacties
  • 165 Bekeken

Vandaag ben ik overgestapt naar Proximus met TV, Internet, GSM ..  Van de shop manager moest ik zo snel mogelijk contact opnemen met de klantendienst.  ( 0800 …. )Dat er lange wachttijden zijn, daar kan ik inkomen, maar 2 uur wachten en dan verbroken worden. Weer proberen en na 1 uur nog geen antwoord. Nog eens een uur aan een stuk andere mogelijkheden proberen ….  Ik ben begonnen om 16.00 uur. Het is nu 20.50 uur en ik heb nog steeds niemand bereikt.  Hoe kan ik in contact komen met de klantendienst?  Mailen heeft blijkbaar ook geen zin want ik lees dat er na 2 dagen nog steeds niet geantwoord wordt.  Moet ik spijtkrijgen van mijn overstap ? Dit heb ik bij telenet nog nooit meegemaakt. Is dit de gewoonte bij proximus?


3 reacties

wacht gewoon de reactie/hulp af van iemand van het proximus forumteam als ze hier morgen de draad opnemen.

NB: ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij morgen hiermee direct aan de slag kunnen.

Reputatie 7
Badge +4

cfr bericht @Martin 

& misschien ook aanduiden:

waarom  van de shopmanager zo snel als mogelijk contact moest nemen met 0800-klantendienst …. het is toch mijns inziens (deels) zijn job om te zorgen dat alles (tijdig ordentelijk) in orde komt

of er al dan niet reeds een niet actieve Proximus-aansluiting (NTP2007 contactdoos) aanwezig is (of nog een inleiding telefoonkabel nodig is)

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Johan1234 ondertussen werd dossier 46794022 opgemaakt, na ontvangst van je mail. De bevoegde dienst zal je verder contacteren. Groetjes, Heidi

Reageer