Vraag

Klantendienst legt de telefoon neer

  • 14 January 2019
  • 4 reacties
  • 338 Bekeken

Heb geen enkele manier gevonden om een klacht in te dienen over het gedrag van een persoon op de klantendienst. Dus doe ik het voorlopig via hier, in de hoop dat het toch iemand bereikt.

Ter info, ik heb ongeveer 2maand proximus, na de dag van installatie, moest ik al bellen naar de klantendienst voor problemen met internet. Dit heb ik 4maal mogen doen, en 4 techniekers later nog steeds dezelfe problemen..

Internet valt steeds weg en het enigste wat ze komen doen is eens aan de draadjes wriemelen.. De laatste had een nieuwe modem mee, maar verkoos om de oude te laten staan en gewoon de schroeven wat vaster te draaien. Met als gevolg.. 1,5 week later weeral problemen en mogen bellen naar de klantendienst.

Wat ik deed, en er nam een man op genaamd patrick. Die uitleg vroeg, en wie ik dan ook mijn ondertussen al lang verhaal vertelde en dat ik weeral problemen had. Maar tot mijn verbazing, legde mijnheer patrick, gewoon de telefoon af, midden in mijn verhaal..

Wat doet die man dan op de klantendienst?

Hopelijk kan ik via deze weg toch iemand bereiken.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Glennsonephichith

Alvast de excuses hiervoor.

Kan je ons via privébericht naar Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijken we dit voor je na.


Met vriendelijke groeten

Koen

Beste

 

Vandaag is mij ongeveer hetzelfde overkomen.

 

Ik heb een maand geleden al gebeld naar de klantendienst omdat ik niet akkoord was met het factuur. Ze zeiden me toen dat iemand me zou terugbellen. Nooit gebeurd.

 

Vandaag krijg ik een bericht dat ik het factuur dringend moet betalen, vreemd aangezien ik dit bedrag aan het betwisten ben. Wanneer ik uiteindelijk iemand aan de telefoon krijg (een man, meer weet ik niet), vraagt hij wat het probleem is. Ik geef een korte uitleg waarop hij droog antwoordt dat er niets mis is met dat bedrag. Ik word kwaad aangezien hij duidelijk niet geluisterd heeft naar mijn uitleg en ik begin mijn uitleg gedetailleerder te doen. In het midden van mijn uitleg legt hij gewoon af. Super onbeschoft! 

 

Ik heb direct teruggebeld maar kreeg iemand anders aan de lijn. Ik deed opnieuw (ondertussen voor de 3e keer) mijn uitleg en de vrouw die opnam, was volledig akkoord dat er moest gecompenseerd worden in dit bedrag. Zij luisterde echt naar mij en begreep eindelijk wat het probleem was. Voor haar wil ik dan ook een dikke pluim geven. Het toont echter een groot verschil met het gebrek aan professionaliteit bij de man waar ik eerst mee praatte. Is dit de manier dat jullie met klanten omgaan? De telefoon afleggen en zoek het zelf maar uit? 

 

Ik zou graag een klacht tegen hem indienen bij Proximus maar vind ook niet waar.

 

Alvast bedankt.

 

Met vriendelijke groeten

 

Reputatie 7
Badge +4

@Lissthur 
Alvast de excuses, we zullen hier zeker de nodige feedback van doorsturen naar de betrokken dienst.
Alvast nog een fijne dag
Mvg, KoenN

Reputatie 7
Badge +4

@Lissthur 
Alvast de excuses, we zullen hier zeker de nodige feedback van doorsturen naar de betrokken dienst.
Alvast nog een fijne dag
Mvg, KoenN

Reageer