Beantwoord

klacht technieker kwam niet langs en durft liegen

  • 17 December 2021
  • 44 reacties
  • 682 Bekeken

Na 4 weken wachten op mijn afspraak kwam de technicus niet langs gisteren (16/12/20121) ! Hierbij durft hij te zeggen dat hij mij 3x heeft opgebeld. 

T’en eerste ik heb 4 weken lang zitten wachten !
T’en tweede ik heb verlof zonder vergoeding genomen voor deze dag ! 
T’en derde ik kreeg helemaal geen telefoon van jullie technicus!

Ik vroeg aan Proximus om na te cheken of ik echt gecontacteerd werd door naar de « binnenkomende nummers te kijken » en zo de nummer van hun technicus opsporen in mijn lijst!

Het enige antwoord dat ik kreeg is: wij hebben daar geen toegang aan. Ik geef hun persoonlijk toestemming om te bewijzen dat hun technicus een leugenaar is en toch wordt u niet geholpen. 

Dan durven ze me nog een datum voor 7 januari te geven. Moet ik nu nog 3 weken wachten !!!? 

Uw technicus hebben geen verantwoordelijkheid! Ik wordt telefonisch helemaal niet geholpen ! Jullie services is gewoon slecht en onverantwoordelijk.


Ik ben niet van plan om dit hier te laten! Mijn klacht wordt niet behandeld als een noodzaak. Ik heb geen vervolg of feedback gekregen.

icon

Beste antwoord door jeroen201166 19 December 2021, 12:17

Bekijk origineel

44 reacties

@AntonellaD sinds nog altijd geen telefoon gekregen! Ook geen mail! Dus geen oplossing !!!!

Reputatie 7
Badge +3

@Mar_h Ik heb net feedback ontvangen van de verantwoordelijke van die dienst van de lassers (fiber). De lasser heeft op 16/12 eerst gebeld, maar het contact gsm-nummer bleek niet correct te zijn. Toen is hij effectief wel 2x langsgeweest, maar trof hij niemand aan op het installatieadres. De nieuwe afspraak staat nu gepland op 04/01 en kan helaas niet worden vervroegd. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Mar_h Gelieve in de profielinstellingen hier op het forum het contact gsm-nummer te verduidelijken. Alvast bedankt. Groetjes, Antonella

PS: Gegevens noteren in je profielgegevens op dit forum doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd

1week later en nog altijd niet geholpen geweest !

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Mar_h zoals @AntonellaD reeds schreef: ‘De nieuwe afspraak staat nu gepland op 04/01 en kan helaas niet worden vervroegd. Gelieve in de profielinstellingen hier op het forum het contact gsm-nummer te verduidelijken + geef een seintje zodra dit is gebeurd’. Groetjes, Heidi

@HeidiE proximus is in fout en ik word gestraft door 3 weken langer te wachten? Serieus is dit jullie oplossing aan mijn noodzaak? Ik hoop dat dit wel een grap is! 

HALLO GAAT ER NOG WAT GEBEUREN AAN MIJN PROBLEEM!? IK WACHT AL 1WEEK !

Ter info: ik weet of je ook dit gelezen hebt wat daarnet door Prox Medewerker gepost werd:

→ Installateur Fiber kabel niet gezien | Proximus Forum

Reputatie 7
Badge +3

@Mar_h  Dag, dus zoals m’n collega’s al lieten weten ( want je hebt ondertussen al 3 dossiers lopen) sta je met een dag afspraak op 4 januari . Groetjes

@Luc.M proximus is in fout en ik word gestraft door 3 weken langer te wachten? Serieus is dit jullie oplossing aan mijn noodzaak? maken jullie zo jullie fouten weer recht? Ik hoop dat dit echt een grap is!

Reputatie 1

@Luc.M proximus is in fout en ik word gestraft door 3 weken langer te wachten? Serieus is dit jullie oplossing aan mijn noodzaak? maken jullie zo jullie fouten weer recht? Ik hoop dat dit echt een grap is!

 

Je bent niet alleen, ik ben deze ochtend door een technieker gebeld geweest terwijl ik zelf niet eens wist van een afspraak + die werd ook niet vermeld in myproximus afsprakenlijst. ,Ben eens benieuwd hoe lang ik zal moeten wachten op een noodherstelling wegens een kabelbreuk in de straat. Btw ik ben niet van plan om nog te wachten tot januari  omdat ik al van 14 december tot heden geen internetverbinding hebt en geen digitale tv.

@Negenduust91 En krijg je van Proximus ondertussen als noodoplossing geen gratis mobiel datavolume zodat je hiermee een toestel als hotspot kunt instellen om zo toch nog via wifi met je toestellen op het internet kan.

Reputatie 1

@Negenduust91 En krijg je van Proximus ondertussen als noodoplossing geen gratis mobiel datavolume zodat je hiermee een toestel als hotspot kunt instellen om zo toch nog via wifi met je toestellen op het internet kan.

Ik zit bij Mobile vikings voor mijn mobile.

Reputatie 7
Badge +3

@Negenduust91  Ik vraag het na.

 

Reputatie 1

@Negenduust91  Ik vraag het na.

 

Er is immers al een dossier opgemaakt van het probleem dat ik nu ondervind., ik vind dat ze persoonlijk iets korter op de bal moeten spelen zo dat mensen die problemen hebben rapper kunnen geholpen worden.

@Mar_h . Waarom verander je gewoon niet van provider als je Proximus toch zo slecht vindt???? Of heb je aandacht nodig ofzo?? 

Je ligt hier iedereen uit te kafferen, terwijl men je gewoon probeert te helpen. En hun antwoorden zijn duidelijk. Dat die niet in jouw kraam passen, is enkel jouw probleem, denk ik dan. 

Verander gewoon van provider. Iedereen happy. 

Reputatie 7
Badge +3

@Negenduust91 De bevoegde dienst werd aangesproken om contact met jou op te nemen voor een nieuwe afspraak. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

@Negenduust91 De bevoegde dienst werd aangesproken om contact met jou op te nemen voor een nieuwe afspraak. Groetjes, Antonella

De Bevoegde dienst van proximus heb ik immers al aan de lijn gehad nu woensdag in de voormiddag komen ze langs. Via deze weg wil ik jullie bedanken om heel kordaat te willen optreden  op mijn probleem Gr, maxime

@Mar_h . Waarom verander je gewoon niet van provider als je Proximus toch zo slecht vindt???? Of heb je aandacht nodig ofzo?? 

Je ligt hier iedereen uit te kafferen, terwijl men je gewoon probeert te helpen. En hun antwoorden zijn duidelijk. Dat die niet in jouw kraam passen, is enkel jouw probleem, denk ik dan. 

Verander gewoon van provider. Iedereen happy. 

Ja jij hebt zeker nooit moeten wachten en lekker 2 mnd zonder dat er iemand reageerde 24 dec accountje aangemaakt om ff dom te doen ga toch weg vent 😎🤩😇

Reageer