Beantwoord

klacht technieker kwam niet langs en durft liegen

  • 17 December 2021
  • 44 reacties
  • 682 Bekeken


Toon eerste bericht

44 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Mar_h Zoals ik reeds zei, heb ik dit als een escalatie doorgestuurd. Ik heb zelf ook nog geen feedback ontvangen. Groetjes, Antonella

Ik heb nooit van mijn leven zo’n slechte service gekend. Proximus maakt fouten en kan het niet rechtzetten! Als ik niet geholpen word ga ik gewoon bij Telenet of Orange daar had ik vroeger nooit problemen mee!

HALLO GAAT ER NOG WAT GEBEUREN AAN MIJN PROBLEEM!? IK WACHT AL 1WEEK !

Ter info: ik weet of je ook dit gelezen hebt wat daarnet door Prox Medewerker gepost werd:

→ Installateur Fiber kabel niet gezien | Proximus Forum

Reputatie 7
Badge +3

@Mar_h  Dag, dus zoals m’n collega’s al lieten weten ( want je hebt ondertussen al 3 dossiers lopen) sta je met een dag afspraak op 4 januari . Groetjes

@Luc.M proximus is in fout en ik word gestraft door 3 weken langer te wachten? Serieus is dit jullie oplossing aan mijn noodzaak? maken jullie zo jullie fouten weer recht? Ik hoop dat dit echt een grap is!

@Mar_h . Waarom verander je gewoon niet van provider als je Proximus toch zo slecht vindt???? Of heb je aandacht nodig ofzo?? 

Je ligt hier iedereen uit te kafferen, terwijl men je gewoon probeert te helpen. En hun antwoorden zijn duidelijk. Dat die niet in jouw kraam passen, is enkel jouw probleem, denk ik dan. 

Verander gewoon van provider. Iedereen happy. 

Ja jij hebt zeker nooit moeten wachten en lekker 2 mnd zonder dat er iemand reageerde 24 dec accountje aangemaakt om ff dom te doen ga toch weg vent 😎🤩😇

ik wacht vanaf 13 okt aanvraag 26 okt aansluiting , heel de wereld bij elkaar gescholden 500 email en telefoontjes gepleegd en nu 22 december komen ze nogmaals aansluiten dus maak je borst maar nat , je zal gewoon moeten wachten of veranderen van provider , maar daar is ook altijd iets niet in orde dus hopen op nieuwe spelers op de markt , die je alleen verkopen wat je wil hebben en een goede klant opvolging dat is jaren 80 , nu i niets meer zeker o ja covid dat wel ;-0

Reputatie 1

@Luc.M proximus is in fout en ik word gestraft door 3 weken langer te wachten? Serieus is dit jullie oplossing aan mijn noodzaak? maken jullie zo jullie fouten weer recht? Ik hoop dat dit echt een grap is!

 

Je bent niet alleen, ik ben deze ochtend door een technieker gebeld geweest terwijl ik zelf niet eens wist van een afspraak + die werd ook niet vermeld in myproximus afsprakenlijst. ,Ben eens benieuwd hoe lang ik zal moeten wachten op een noodherstelling wegens een kabelbreuk in de straat. Btw ik ben niet van plan om nog te wachten tot januari  omdat ik al van 14 december tot heden geen internetverbinding hebt en geen digitale tv.

@Negenduust91 En krijg je van Proximus ondertussen als noodoplossing geen gratis mobiel datavolume zodat je hiermee een toestel als hotspot kunt instellen om zo toch nog via wifi met je toestellen op het internet kan.

Reputatie 1

@Negenduust91 En krijg je van Proximus ondertussen als noodoplossing geen gratis mobiel datavolume zodat je hiermee een toestel als hotspot kunt instellen om zo toch nog via wifi met je toestellen op het internet kan.

Ik zit bij Mobile vikings voor mijn mobile.

Reputatie 7
Badge +3

@Negenduust91  Ik vraag het na.

 

Reputatie 1

@Negenduust91  Ik vraag het na.

 

Er is immers al een dossier opgemaakt van het probleem dat ik nu ondervind., ik vind dat ze persoonlijk iets korter op de bal moeten spelen zo dat mensen die problemen hebben rapper kunnen geholpen worden.

ja, en nu ga je via het forum ook geen reactie meer krijgen van de Proximus forummedewerkers aangezien ze in het weekend hier niet langskomen!

ik kreeg last van mijn maag kon niet meer slapen zo kwaad was ik nu heb ik me er bij neer gelegd , en gaat alles beter heb zelf ook een topic lopen , en zo verbaasd wat ze je allemaal flikken , maar ja ze hebben monopoly en als je als directeur wegloopt met 350000 euro moeten wij die betalen bij telenet hetzelfde al die dure commesarissen met die dure dineetjes , en er verandert niets gewoon duur blijven en verder graaien

@Mar_h

Ik zie dat je al meer dan 50 topics geopend hebt op enkele uren tijd met dezelfde vraag. Ik begrijp dat het uw bedoeling is om zo te proberen een sneller antwoord te krijgen, maar dit werkt helaas averechts. Wij hebben nu meer werk en tijd nodig om al uw overbodige topics te verwijderen, dan wij tijd en werk kunnen steken in uw effectieve vraag. Gelieve te stoppen met steeds weer nieuwe topics te openen met dezelfde vraag. Zo niet, zijn we genoodzaakt u te bannen als gebruiker van het forum. Groetjes, Antonella

of je zorgt dat ze direct geholpen word ook een oplossing en meer punten waard ;-)

FYI: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen om dit te onderzoeken en je verder te kunnen helpen,van zodra ze hier de draad opnemen.  

 

@Proximus_forummedewerkers TS heeft hier een dubbelpost #1 opgestart → klacht: geen technieker gezien ! en durft liegen. | Proximus Forum

Al gedaan! Krijg nog altijd geen hulp aangeboden! 

Daarvoor moet eerst een Proximus forummedewerker hier de draad opnemen om je te kunnen verder helpen.

Reageer