Vraag

KLACHT, SLECHTE SERVICE

  • 8 November 2021
  • 1 reactie
  • 67 Bekeken

Beste, 

 

Op donderdag 2 september maak ik een afspraak voor mijn verhuis op 15 oktober. 

 

15 oktober, neem ik contact op met Proximus omdat er nog steeds niemand is om 15u. De medewerkster weet me doodleuk te vertellen dat het  te hard aan het regenen,  haar collega zal niet meer kunnen opdagen. Afpsraak wordt verplaatst naar maandag 18 oktober.

Op maandag 18 oktober krijg ik telefoon dat de technieker ziek is …

Op dinsdag 19 oktober komt er eindelijk iemand langs, maar de verbinding in de straat werkt niet… Er moet een technische dienst langs komen… 

De technische dienst komt langs, dan moet er een lasser komen , dan een tester ;….. 

Ik bel elke dag naar Proximus, en elke dag mevrouw we beloven u MORGEN op te bellen… Nog nooit heeft er iemand van Proximus mij op gebeld… 

 

We zijn vandaag 8/11, en nog steeds geen internet en TV…. maar ze beloven mij wel elke dag dat ze mij gaan BELLEN… 

 

Bovendien mag ik het appartement waar ik vroeger woonde het internet niet afsluiten… Kosten maken voor niets… 

 

SERVICE PROXIMUS BENEDEN 0 


1 reactie

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct verder kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen.

Reageer