Vraag

klacht over klantendienst

  • 20 August 2021
  • 5 reacties
  • 105 Bekeken

Beste,

waar kan ik terecht met een klacht over een medewerker van de klantendienst?

In mijn zoektocht naar een mailadres of nummer kom ik steeds terecht bij de klantendienst zelf en dat lijkt me niet veel nut te hebben….

Ben vandaag zo onbeschoft en slecht behandeld na 30 jaar klant te zijn. Ik hoop echt dat de gesprekken opgenomen worden.

groeten,

Dimitri


This topic has been closed for comments

5 reacties

@Dimitri Was Via dit forum hier en als de Prox medewerkers hier de draad opnemen kunnen ze u verder helpen met deze klacht,  eventuele privé info hieromtrent kun je dan doorgeven in privé naar hen persoonlijk of via je forumprofiel, maar dat zullen ze u dan wel vragen te doen als ze hier langskomen.

ivm forumprofiel:

mogelijkheid:  privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Reputatie 7
Badge +3

@Dimitri Was 

Ik heb alle gegevens ontvangen :we hebben dit doorgegeven voor onderzoek bij de betrokken dienst.

de dame in kwestie zal hiervoor aangesproken worden.

Oprechte excuses voor het ongemak.

Vriendelijke groeten

Tina

Reputatie 1
Badge

Beste,

waar kan ik terecht met een klacht over een medewerker van de klantendienst?

In mijn zoektocht naar een mailadres of nummer kom ik steeds terecht bij de klantendienst zelf en dat lijkt me niet veel nut te hebben….

Ben vandaag zo onbeschoft en slecht behandeld na 30 jaar klant te zijn. Ik hoop echt dat de gesprekken opgenomen worden.

groeten,

Dimitri

Dit mag wel eens op de voorgrond gebracht worden, want oneerlijk ben ik in feite niet behandeld maar ik ben een goede drie weken klant en denk al dat ik 50 maal heb gebeld. Als je dan het verschil hoort tussen de klantendienst van Telenet-Orange en Proximus, springen die twee eerste er boven uit. Hier heb ik zelfs meegemaakt dat men doodgewoon de hoorn neergooit. De reden is me te vaag. Ofwel weet men missien wie er belt, of over wat het zal gaan, heeft men geen zin? Ik weet het niet. Je hoort het ook vaak aan het humeur s’avonds bij mannen vooral.

Bij mij was het een vrouw en zij heeft ook gewoon op het einde afgedrukt…..nooit meegemaakt.

Denk eraan na 30 proximus gsm klant te veranderen. Ben er nog niet goed van.

Ik hoop zo hard dat het gesprek opgenomen werd.

Reputatie 7
Badge +3

@Dimitri Was 

het spijt me dat je zo bent behandeld.

je mag me via een privébericht volgende info doorsturen

  • je klantennummer
  • het nummer dat je gebruikte om  naar de klantendienst te bellen
  • Datum en uur vh gesprek
  • het nummer waarvoor je belde

dan probeer ik details op te zoeken en de betrokken dienst aan te spreken.

Nogmaals excuses.

vriendelijke groeten

Tina