Beantwoord

Klacht dynalogic

  • 17 January 2018
  • 5 reacties
  • 606 Bekeken

Na zoveelste keer werd mijn bestelling weer niet geleverd de ene keer omdat dynalogic langs komt waneer hun goesting hebben 2 de keer omdat volmacht die gegeven was niet voldoende was 3 keer omdat hun scanner machine kapot is jaaa jo zo blijven ze wel aan de gang en elke keer als er een nieuwe afspraak gemaakt moet worden gaan er weer weken over heen echt en als je belt met zo n klacht ja wij kunnen dit niet dat niet als ik terug kijk op de afpraken dat dynalogic zou langs komen zouden ze me nu als zeker 5 keer geleverd moeten hebben echt MENSEN ALS JE IETS VIA PROXIMUS DOET GAA DA BIJ DE WINKEL VAN PROXIMUS ZELF DOEN WANT EER DAT HUN KOMEN LEVEREN ZIE JE DE WEKEN VOORBIJ VLIEGEN!
Nooit meer!
icon

Beste antwoord door LorentzV 23 January 2018, 10:34

Bekijk origineel

5 reacties

Ik heb hier jammer net hetzelfde voor, al 6 afspraken gekregen van Dynalogic en telkens op de ene of andere reden loopt het mis. Ze liegen, bedriegen en draaien de hele tijd rond de pot. En niemand kan me helpen of wilt nu helpen!!
Reputatie 7
Badge +4
Beste Sara, het spijt me dit te vernemen. Kunnen we je via deze weg ergens concreet mee verderhelpen? Groetjes Freya
Beste,

Ik probeer al van November 2017 klant te worden. Ik kreeg telkens een afspraak van Dynalogic, maar tevergeefs. Elke keer was er bij de 6 afspraken wel één of andere reden waarom de afspraak niet kon doorgaan. De laatste drie afspraken heb ik letterlijk iedereen gebeld om een oplossing, maar ik kon niks doen enkel hopen of Dynalogic van goede wil was. Ze liegen ook letterlijk over de reden waarom hun afspraak misliep, zo werd er me gezegd dat de chauffeur laat was en een briefje had achtergelaten omdat ik niet thuis zou zijn geweest. Terwijl ik thuis was, en er helemaal geen briefje in mijn bus zat. Dan kwam het omdat er een kastje bij hun stuk zou zijn, zelf bij de laatste afspraak staat er nu dat ik de afspraak zou hebben gestopt. Maar dit klopt helemaal niet, ik heb elke keer opnieuw uren thuis zitten wachten, vrij genomen van werk en heel veel gebeld. Maar niks helpt, nu is de actie verlopen, ik wacht op antwoord van proximus, maar zelfs al willen ze de actie verlengen, waar is de zekerheid dat Dynalogic nu wel zal leveren.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Sara V, Stuur jij mij even een privébericht via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 met jouw klantnummer?

Groetjes,
Lorentz.
Vandaag ook tevergeefs 6u zitten wachten op deze klote firma omdat ze zogezegd voor de tweede maal zouden komen leveren. Communicatie is blijkbaar ook al niet hun sterkste kant. Even de klant verwittigen dat de afspraak niet gehaald wordt is ook niet nodig. Vorige afspraak werd gemist omdat deze na een week werd vastgelegd zonder enige aankondiging of communicatie. Tot zover komen jullie niks van jullie afspraken en beloftes na, en mijn contacten met de klantenservice waren ook ver van om over naar huis te schrijven. Blijkbaar ben ik bijlange niet de enige met dit soort negatieve ervaringen. Ikzelf hou dit geen 6 maal vol vooraleer ik stappen onderneem.

Reageer