Beantwoord

Klacht aansluiting + levering tv (die niet op stock is?)

  • 21 December 2017
  • 5 reacties
  • 366 Bekeken

Eind november zijn we verhuisd. We hebben toen, na wat zoeken, gekozen voor Proximus. De huidige aanbieding met tv was zeer interessant voor ons. Bij bestelling hebben we duidelijk doorgegeven dat we aan het verbouwen zijn en dat er dus momenteel geen enkele aansluiting of kabel is. Op 6 december zou alvast de tv geleverd worden. We hebben die dag niemand gezien. Toen we de volgende dag contact opnamen met Proximus, bleek dat de tv niet geleverd was bij de onderaanneming en dat hij daarom niet geleverd was bij ons. Jammer dat Proximus ons dit niet op voorhand heeft laten weten – dit was tenslotte te voorzien.

Eergisteren, 19/12, hadden we een afspraak met de technicus. Hij zou internet en tv komen installeren tussen 12u30-16u30 en de tv zou dezelfde dag geleverd worden tussen 12-18u. Ik neem dus een halve dag verlof. De technicus komt mooi op tijd en stelt vast dat er geen aansluiting is – hoewel dit bij bestelling duidelijk was doorgegeven. Er moet een nieuwe afspraak gemaakt worden: eerst met de lasser en dan moet de technicus nog eens langskomen. De nieuwe datum is 8 januari. Voor ons is dit echt een probleem, aangezien we op dit moment tv noch internet hebben. Ik bel naar de klantendienst van Proximus om onze frustratie door te geven. De dame aan de lijn biedt haar excuses aan en zegt dat men ons later die dag of de dag erop zal contacteren om te kijken wat mogelijk is. Niemand heeft ons gecontacteerd (we zijn vandaag 21/12). Ik sprak de dame ook aan over de tv die nog zou geleverd worden. Ze gaf me het nummer door van de onderaanneming en raadde me aan daarnaar te bellen. Ik heb gebeld en bleek dat er momentele geen tv’s van Proximus meer in stock zijn. Er zou die dag dus helemaal geen tv geleverd worden.

Wij zijn bijgevolg enorm gefrustreerd en hebben het gevoel bedrogen te zijn:

- De tv zou tweemaal toe geleverd worden maar blijkt na rondvraag bij de onderaanneming niet op stock te zijn --> volledig incorrecte communicatie en valse beloftes.
- Ondanks duidelijke communicatie van ons dat er geen aansluiting meer is door de renovatie, toch stuurt Proximus een technicus i.p.v. een lasser --> pure tijdsverspilling voor iedereen, zowel voor de technicus als voor mij, ik had immers speciaal verlof genomen
- Gebrekkige communicatie van Proximus: men belooft ons te contacteren en doet dat niet

Wanneer zal de tv geleverd worden?
Kan er een vroegere afspraak gemaakt worden?
icon

Beste antwoord door AkiW 29 December 2017, 19:44

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hallo Marjon, kan je ons via een privé bericht de betrokken klantgegevens bezorgen? Dan kan dit verder voor je worden nagekeken. GrInge (Een privé bericht kan je sturen via

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679)
Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

dossier nr 32155981 is hiervoor aangemaakt. De bevoegde dienst zal dit zo spoedig mogelijk oplossen en u ook nog terug contacteren hierover.

Alvast onze excuses voor het ongemak

Mvg,

Aw
Reputatie 6
Badge +3
Brian, graag je vraag via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679) Bedankt. Jan
kan ik dringend gecontacyeerd worden
Ik heb al gemeekt dat proximus enkel reageert op wat hun uitkomt want ik krijg op geen enkele melding reactie van hun hier op het forum.
Eind nov ook een tuttimus abonnement aangevraagd met tv toestel en iphone 8.
6 december tv toestel ontvangen. Week daarna zou de technieker komen,speciaal verlof genomen maar niemand gezien.
Bel ik naar de klantendienst stond er helemaal geen afspraak geboekt!
Uiteindelijk is hij de 26e geweest.
De iphone 8 die ook toen bij mijn bestelling had toegevoegd kon ik eerst bijvoegen dan weer niet en dan weer wel,nu word er gezegd dat mijn dossier nog in behandeling is en voor de rest niks,dus of we de iphone nog krijgen geen idee. Ben zo teleurgesteld in Proximus,kom speciaal van een andere provider.
Ik begrijp jou frustratie dus echt wel! 😞

Reageer