Vraag

klacht

  • 4 October 2022
  • 6 reacties
  • 128 Bekeken

Beste Proximus,

Al jaren klant bij jullie, voor de telefoon voor onze kinderen. En ik ben echt boos ivm mijn bestelling dat nu 3 weken duurt en al 1159€ betaald en ik word gewoon aan de lijn gehouden.

Zelfs naar een Proximus winkel geweest voor de ID te laten scannen met de contract want dat was de probleem dat ik mijn bestelling niet kreeg nu 3 weken verder en nog altijd niet.

en normaal kreeg ik mijn bestelling 19 september vandaag 4 oktober en nog niets.

Als ik mijn gsm niet krijg deze week dan wil ik mijn geld terug en zal die wel ergens anders gaan kopen.

Ik word elke keer voor de zot gehouden en weten dat ik mijn gsm nodig heb. Wat is de nut van pre- order?


6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @KeyM vul je de gegevens in het klantprofiel verder aan, voor nazicht? Groetjes, Heidi

Hallo,

 

het is gebeurd 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @KeyM ik heb dossier 51383538 opgemaakt voor de bevoegde dienst, die je verder zal contacteren. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Groetjes, Heidi

Dankjewel wel Heidi

 

ik word maar aan de lijn gehouden ben zelf naar Tongeren moeten gaan omdat een medewerker zei dat mijn ID niet in orde was maar daar aangekomen bleek het niet waar te zijn ze hebben toen de contract en ID toch gescand. Ondertussen 3 weken verder en niets ik heb echt aangegeven dat ik mijn gsm echt nodig heb. 
 

alvast bedankt 

Beste Heidi,

 

dankjewel mijn bestelling is dinsdag aangekomen. Bedankt voor jouw tussenkomst.

 

Reputatie 7
Badge +3

@KeyM Fijn om te horen dat alles in orde is gekomen.Groetjes,Joel

Reageer