Klacht

  • 29 May 2019
  • 1 reactie
  • 110 Bekeken

Is het normaal als de bovenburen een nieuwe aansluiting krijgen dat onze kabel er gewoon word uitgetrokken door de technieker en als ik de technieker zeg dat onze aansluiting is uitgevallen is van het moment dat hij daar aangekomen is,hij doodnormaal zegt dat hij niet aan de kabels geweest is. Hij komt dan bij ons in de woonkamer testen en beweert dat we kortsluiting hebben op de kabel en we de helpdesk moeten bellen om een technieker te laten komen want hij heeft geen bon om een reparatie te doen en kan ons niet helpen en vertrekt. mijn man gaat dan in de kelder kijken of hij een probleem kan vinden en vind de losgetrokken kabels

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Is het normaal als de bovenburen een nieuwe aansluiting krijgen dat onze kabel er gewoon word uitgetrokken door de technieker en als ik de technieker zeg dat onze aansluiting is uitgevallen is van het moment dat hij daar aangekomen is,hij doodnormaal zegt dat hij niet aan de kabels geweest is. Hij komt dan bij ons in de woonkamer testen en beweert dat we kortsluiting hebben op de kabel en we de helpdesk moeten bellen om een technieker te laten komen want hij heeft geen bon om een reparatie te doen en kan ons niet helpen en vertrekt. mijn man gaat dan in de kelder kijken of hij een probleem kan vinden en vind de losgetrokken kabels
Ik zie dat er reeds een afspraak met een technicus gemaakt is voor maandag 03/06/2019 in de voormiddag, best even afwachten tot die bij je terplaatse komt.

Reageer