Vraag

iphone XR abbonement

  • 15 March 2020
  • 8 reacties
  • 159 Bekeken

Hallo, ik heb jullie proberen bereiken via Myproximus (chat) en via e-mail, maar krijg maar geen antwoord op mijn vraag. 12.03 maar heb ik 2 smartphones besteld met abbonement. Er stond dat alles inorde was het is nu al zondag& ik krijg voor de 2 de keer een mailtje van jullie waarbij staat dat ik weer een kopie van mijn ID moet versturen terwijl ik dat de dag zelf 12.03 al had verstuurd. Ik begrijp niet wat ik verkeerd heb gedaan en waarom ik weer een mail krijg dat ik het weer moet versturen. Kan iemand mij hierbij helpen? Klantennummer: 19960397

Orderbevestiging: R4WEBSHOP007066812


8 reacties

Maandag kan iemand van proximus zelf, als ze hier op forum terug langskomen, dit natrekken en waarschijnlijk zal dit in orde zijn en indien niet zullen ze wel aanvullende informatie vragen indien nog nodig.

Dat zal niet het probleem zijn volgens mij, maar morgen zal wel iemand van het forum proximus team wel uitvissen of echt nog bijkomende info zou nodig zijn.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Melisae123 ik vraag na of dit de reden kan zijn. Lukt het jou om in tussentijd toch alvast een kopie door te sturen? Grt, Heidi

Dag @Melisae123 ik vraag na of dit de reden kan zijn. Lukt het jou om in tussentijd toch alvast een kopie door te sturen? Grt, Heidi

Ik had het al 2 de keer toegestuurd. En ik had 2 smartphones besteld met abbonement maar ik kreeg te zien dat maar 1 ervan is geaccepteerd. Hoe kan dit?

Reputatie 7
Badge +3

@Melisae123 

Hallo, ik zie precies ook maar 1 order ?

heb je zelf 2 orderbevestigingen of zitten de 2 toestellen in 1 order ?

wat met de gsm nummers ? kan je via je profielgegevens wat info sturen ?

of eventueel via een privébericht ? dan kijken we het verder na

Groeten

Tina

@Melisae123

Hallo, ik zie precies ook maar 1 order ?

heb je zelf 2 orderbevestigingen of zitten de 2 toestellen in 1 order ?

wat met de gsm nummers ? kan je via je profielgegevens wat info sturen ?

of eventueel via een privébericht ? dan kijken we het verder na

Groeten

Tina

Ik heb2 orders  denk ik toch. Maar nu heb ik maar 1 bevestiging gekregen voor 1 smartphone. 

Maandag kan iemand van proximus zelf, als ze hier op forum terug langskomen, dit natrekken en waarschijnlijk zal dit in orde zijn en indien niet zullen ze wel aanvullende informatie vragen indien nog nodig.

Dankje voor je antwoord! Er stond een ‘kopie’ van identiteitsbewijs. Ik heb via mijn e-mail 2 foto’s gedownload die ik via mijn smartphone heb getrokken (duidelijke foto’s) is dat wat ik verkeerd heb gedaan? 

Dat zal niet het probleem zijn volgens mij, maar morgen zal wel iemand van het forum proximus team wel uitvissen of echt nog bijkomende info zou nodig zijn.

Oke bedankt voor je vriendelijkheid en je hulp!

Reageer