Vraag

iphone besteld

  • 4 November 2019
  • 8 reacties
  • 213 Bekeken

Hey iedereen,

ik was zaterdag naar de Proximus winkel gegaan voor een iPhone 11 met abonement , die was overal uitverkocht dus zei de verkoper om het beste het online te bestellen, en dat die dan vandaag(maandag) in huis zou zijn.. dus ik heb men iPhone online besteld en daar stond er ook levering 04/11/2019.. nu is het maandag en het enige beeld dat ik krijg te zien via track en trace is dit.. kan iemand me helpen ? Want wil graag weten waar hij zou zijn ..

groetjes Macy 

 


8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@macyc39 

Excuses dat het niet zo vlot verloopt.

We laten het nakijken 

Groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@macyc39 Dossier 43602043 is hiervoor in behandeling bij de bevoegde dienst. Mijn excuses voor de vertraging. Groetjes, Antonella

@AntonellaD dankuwel voor de informatie, maar wat wil dat zeggen ? En wanneer kan ik hem dan verwachten ? Groetjes Macy

Reputatie 7
Badge +3

@macyc39 Dat betekent dat er iets mis is gegaan in het geautomatiseerd bestelproces en dat er een tussenkomst nodig is van een medewerker om dit in orde te krijgen. Ik kan je zeggen dat een dossierbeheerder hier reeds mee bezig is om dit voor jou zo snel mogelijk in orde te krijgen, maar dat dit daarom wat vertraging zal oplopen. Groetjes, Antonella

@AntonellaD, ik heb nog steeds geen mail gehad, maar nu momenteel heb ik een prepaid kaart bij jullie maar deze vervalt binne 3 dagen , ik vind het heel dom dat ik nu men kaart waarschijnlijk zou moeten herladen omdat men iPhone met abonement nog niet toegekomen is.. terwijl deze maandag ging aankomen. 

Reputatie 7
Badge +4

Dag Macyc39,
Ik heb gevraagd dat de dossierbeheerder je spoedig contacteert.
Ze is volop bezig met het dossier zie ik.
Alvast de excuses voor het wachten.
Groeten Koen

IK OOK.  Zie nergens waar dat mogelijks kan!  SCHANDALIG.  Al 2 keer gebeld en afgesnauwd…

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Ingrid Wouters Kan je uw profielgegevens( naam, klantnr, gsmnr, emailadres ordernummer enz.)aanvullen.Dan laat ik het nakijken voor u .Groetjes,Joel

Reageer