Dag @Maxim vyvey vul je in het klantprofiel je gegevens aan voor nazicht?
@Maxim vyvey ook jouw order staat in uitvoering! Groetjes, Heidi
@HeidiE
Ik zie dat er mensen zijn dat 29 september hun gsm zouden ontvangen, is dit het geval voor iedereen?
@Maxim vyvey de thuislevering is door H.Essers voorzien op 25/09/2023.
@CLA-CA
we hebben het order goed ontvangen.
Verdere uitvoering volgt
groeten
Tina
Hey met sem
ik had een vraagje of u kan zien wanneer mijn iPhone 15 pro word geleverd
groetjes
sem
Dag Tina ik had een vraagje of jullie al weer Stok hadden voor de iPhone 15 pro Blue titanium had deze al gepreorderd maar kreeg mail dat het niet meer in stok was heb daarnet contact opgenomen via messenger maar begreep niet goed wat ze bedoelden kan je wat meer info geven wanneer het geleverd zal worden en of het nog in stok is ?
mvg sem
@Semtje1
hallo, sorry, op dit moment nog geen uitvoeringsdatum…
excuses voor het wachten
Zo gauw bpost je pakje ontvangt krijg je een track en trace om te volgen.
groeten
Tina
Beste
door dit te lezen schiet ik ook even in de paniek.
ik heb vorige week ook mijn iPhone 15 Plus besteld en deze zou rond 26 september geleverd worden (morgen normaal).
Nu lees ik dat er bij sommige nog geen zekerheden zijn rond de voorraad, maar in de app staat: jouw toestel is op voorraad. Jouw pakket wordt door een medewerker klaargemaakt.
Hoef ik mij zorgen te maken of zal dit goed komen?
Ik reken er wel al op dat ik morgen nog geen GSM zal zien toekomen.
@Elise1999 Jij zal misschien geluk hebben. Ik zag de Iphone 15 Plus vrij op voorraad vrijdag. De Pro Max daarentegen..
Ik denk dat ik mijn toestel de komende 2 weken zeker niet ga zien..
Dag Tina
zou je een overzicht hebben wanneer b post mijn pakketje zal oppakken heb hem dringend nodig
mvg sem
@Elise1999 Jij zal misschien geluk hebben. Ik zag de Iphone 15 Plus vrij op voorraad vrijdag. De Pro Max daarentegen..
Ik denk dat ik mijn toestel de komende 2 weken zeker niet ga zien..
@JVerhoye
Oh ik had ook gekeken en was niet meer op voorraad (geen idee of dit vrijdag was haha).
Ze maken het wel spannend. Zeker om de Pro (maar jammer genoeg elk jaar opnieuw hetzelfde met te weinig voorraad).
Hopelijk moet je alsnog geen 2 weken wachten, ik duim mee!
@Semtje1
oh wat snap ik het goed dat je hem nodig hebt,
maar wij krijgen die info ook niet , zo jammer…
Ik heb gehoord dat levering toestellen IPhone kleiner is dan gevraagd door Proximus: Apple verdeelt zijn voorraad over zo veel mogelijk punten… en dan hangen we… te wachten.. te hopen… héél vervelend voor klanten die wachten en wij die willen leveren… Sorry...
Dag Tine
heeft niet kunnen jullie niets aan doen jullie krijgen wat je krijgt he daar mee moet je het doen alvast bedankt hoop dat ik hem snel krijg
Mvg sem
Ter info: Nu zal er geen reactie meer komen op het forum van een PX moderator, die pas maandag terug langskomen hier.
Dag @Semtje1 We verwachten heel zeker nieuwe leveringen, maar we kunnen geen exacte datum geven. Het spijt ons oprecht want dit is heel vervelend voor alle partijen. De dienst van de toestellen gaat klanten zelf op hoogte brengen als ze meer nieuws hebben.
Al nieuws over de nieuwe leveringen ?
@esgsel1 ben je ook aan het wachten laten we hopen op 29 september
@HeidiE
Ik zie dat er mensen zijn dat 29 september hun gsm zouden ontvangen, is dit het geval voor iedereen?
Ik vrees dat het weer een leugen is…
Goeie morgen ik had een vraagje hoe ver mijn order staat ? Mvg sem
Hoi,
kan hier voor mijn order ook nagekeken worden hoever deze staat?
alle info die ik krijg is steeds tegenstrijdig/ anders
mijn order staat nog steeds nergens in my proximus,….
mvg
Dag joel
als het niet meer in voorraad is hoelang zal dat dan nog duren ?
en nog een vraagje als je het toestel nog hebt want toen ik bestelde stond er in voorraad wanneer zou dat dan geleverd worden ?
@Semtje1 Uw aanvraag is goed toegekomen maar nog niet volledig verwerkt.Men gaat nu nakijken als het bestelde toestel nog in voorraad is.Indien ja, dan krijgt u automatisch track&trace van Bpost voor opvolging levering.Groetjes,Joel
Dag joel
ik heb het aangepast
alvast bedankt
@Semtje1 Kan u uw klantnummer aanvullen in uw profile alsook het ordernummer bij ticket.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel