Hallo, Graag wil ik beginnen met vragen om een eerlijk antwoord van jullie klantendienst want ik heb jullie gisteren al bereikt en heb wel 20 andere antwoorden op mijn vraag gekregen. Mijn vraag is. Ik had een iPhone 14 gepreorderd maar heb deze niet ontvangen ondanks er me meerdere keren werdt gezet dat ik gisteren het toestel zal ontvangen. Ik heb gisteren alleen een simkaart ontvangen. Terwijl ik mijn toestel nog niet heb verschijnt deze wel in de myproximus app en is mijn abonnement al geactiveerd graag zou ik een eerlijk antwoord krijgen en vraag ik naar de status van mijn toestel.
Bladzijde 1 / 2
Hoe komt het dat jullie allemaal info ontvangen omtrent jullie bestelling?? Bij mij is het precies alsof ik niks heb geplaatst of betaald heb?? Ik wordt compleet genegeerd
@tina.b
ik heb je en privé berichtje gestuurd
aan ALLEN die updates / opzoekingen wensen: gelieve KLANTENPROFIEL aan te vullen
Bespaart ons véél opzoekingswerk/tijd
Alvast bedankt!
@s1234554321
excuses, we vragen dit verder na voor jouw specifiek klantennr.
groeten
Tina
@Killian.mikiki
je post op verschillende plaatsen? is nogal moeilijk voor ons als forummedewerkers om op te volgen ;-)
voor jou is je pre order genoteerd, maar er is nog geen levering voorzien.
We vragen na wat mogelijk is.
wat de melding van messenger betreft: er is idd een levering geweest (collega kon inhoud pakket niet nakijken) maar we weten dat het alleen de sim was en nog niet het toestel.
Proximus kent de klanten die alleen sim kregen maar nog geen toestel kregen
We volgen het verder op.
groetjes
Tina
@Killian.mikiki Ter info: Vanaf 01/07/2022 veranderde AntonellaD van functie binnen Proximus en zal helaas niet meer werkzaam zijn op het forum.
Jammer, ken je misschien iemand die mij verder kan helpen?
@Killian.mikiki Ter info: Vanaf 01/07/2022 veranderde AntonellaD van functie binnen Proximus en zal helaas niet meer werkzaam zijn op het forum.
@AntonellaD beste,
zou u me aub met mijn topic kunnen helpen
ik zie namelijk dat u 1 van de enigste eerlijk en behulpzaam is.
Dat heb ik inderdaad gezien, maar ook klanten waar de Sim al geactiveerd is ? En voor klanten waar hun track en tracé al op voltooid staat ? Grote doos enkel met simkaart ? Dit zijn de problemen waardoor Proximus denkt dat het toestel geleverd is, ik heb geen nieuwe track en tracé code en de oude staat op voltooid
Ter bijkomende info: ik lees hier nu het volgende :
Dus wat is nu de oplossing? Grote doos met simkaart geen iPhone ? Tracking staat als compleet, en klacht bij Proximus staat klaar ? Dus waar is de iPhone 14 ? Ik wil en antwoord,
Terwijl de simkaart zich automatisch al activeerde en bruikbaar was..
Beste
Dit klopt, maar door dat de huidige provider 16 september (Orange) de simkaart al gedeactiveerd heeft is hierdoor mijn oude Sim vervallen en heb ik de nieuwe moeten gebruiken, hierdoor is de Sim actief en staat de iPhone zogezegd geregistreerd als actief, wat gebeurt met klanten zoals mij ? Heb communicatie gekregen van Proximus via mail dat ik moet wachten, er is ook van ochtend gebeld naar Proximus en ze hebben hiervan en klacht gemaakt, maar hoe lang moet ik wachten.
Heb je de portering van Orange naar Proximus dan niet bij Proximus aangevraagd mss?
ik heb al mijn gegevens via Proximus ingevuld en toestemming gegeven dat Proximus automatisch mijn abonnement mocht overzetten zonder richtdatum plots 16 september bij levering simkaart werkte orange niet meer dus moest ik Proximus beginnen gebruiken en tegen de avond kreeg je dan en mail van Proximus
Beste
Dit klopt, maar door dat de huidige provider 16 september (Orange) de simkaart al gedeactiveerd heeft is hierdoor mijn oude Sim vervallen en heb ik de nieuwe moeten gebruiken, hierdoor is de Sim actief en staat de iPhone zogezegd geregistreerd als actief, wat gebeurt met klanten zoals mij ? Heb communicatie gekregen van Proximus via mail dat ik moet wachten, er is ook van ochtend gebeld naar Proximus en ze hebben hiervan en klacht gemaakt, maar hoe lang moet ik wachten.
Heb je de portering van Orange naar Proximus dan niet bij Proximus aangevraagd mss?
Ze zeggen allemaal iets anders !! Aub geef mij mij. Toestel !!!
Same here !! Heb gebeld naar Proximus en ze hebben er en notitie en klacht van gemaakt !!dit kan toch niet je vraagt waar je iPhone is ze weten het niet ? Wat gebeurd er achte 2 weken her roepingsrecht? iPhone dan nog steeds moeten geleverd dan wil ik mijn geld terug
@Killian.mikiki Dag onze excuses alvast.
Voor 226 nieuwe klanten (nieuwe mobile voice) werd een 1e simkaart verzonden in een grote doos. Deze doos bevatte NIET de iPhone. Een 2e simkaart zal worden verzonden met hun pre-order van iPhone 14. Deze 2e simkaart zal de eerste overschrijven in onze systemen, het is belangrijk dat deze klanten de 1e simkaart niet gebruiken. Er zal dit weekend een e-mail (en misschien ook een sms) naar deze klanten worden gestuurd om hen uit te leggen dat zij de 1e simkaart niet moeten gebruiken en moeten wachten op de 2e die bij hun iPhone 14 zal worden geleverd
Nu krijg ik weer een ander antwoord van de klantendienst op Messenger. Welk antwoord klopt nu?
Inderdaad bij mij ook, je stapt van abbonoment over dus de simkaart werd bij mij de 16 september bij levering simkaart zonder telefoon geactiveerd dus ik moest de nieuwe Sim gebruiken van Proximus aangezien ik geen bereik had bij mijn vorige provider
Heb hetzelfde voor
@Killian.mikiki Dag onze excuses alvast.
Voor 226 nieuwe klanten (nieuwe mobile voice) werd een 1e simkaart verzonden in een grote doos. Deze doos bevatte NIET de iPhone. Een 2e simkaart zal worden verzonden met hun pre-order van iPhone 14. Deze 2e simkaart zal de eerste overschrijven in onze systemen, het is belangrijk dat deze klanten de 1e simkaart niet gebruiken. Er zal dit weekend een e-mail (en misschien ook een sms) naar deze klanten worden gestuurd om hen uit te leggen dat zij de 1e simkaart niet moeten gebruiken en moeten wachten op de 2e die bij hun iPhone 14 zal worden geleverd
Hallo,
ik heb deze simkaart wel al gebruikt vormt dit een probleem of niet? En ik heb deze niet gekregen in een doos maar met de brievenbuspost.
Beste
Dit klopt, maar door dat de huidige provider 16 september (Orange) de simkaart al gedeactiveerd heeft is hierdoor mijn oude Sim vervallen en heb ik de nieuwe moeten gebruiken, hierdoor is de Sim actief en staat de iPhone zogezegd geregistreerd als actief, wat gebeurt met klanten zoals mij ? Heb communicatie gekregen van Proximus via mail dat ik moet wachten, er is ook van ochtend gebeld naar Proximus en ze hebben hiervan en klacht gemaakt, maar hoe lang moet ik wachten.
@Killian.mikiki Dag onze excuses alvast.
Voor 226 nieuwe klanten (nieuwe mobile voice) werd een 1e simkaart verzonden in een grote doos. Deze doos bevatte NIET de iPhone. Een 2e simkaart zal worden verzonden met hun pre-order van iPhone 14. Deze 2e simkaart zal de eerste overschrijven in onze systemen, het is belangrijk dat deze klanten de 1e simkaart niet gebruiken. Er zal dit weekend een e-mail (en misschien ook een sms) naar deze klanten worden gestuurd om hen uit te leggen dat zij de 1e simkaart niet moeten gebruiken en moeten wachten op de 2e die bij hun iPhone 14 zal worden geleverd
Op my Proximus bij opvolging. An het pakket staat deze bij jou ook voltooid? Ik heb net hetzelfde voor, dan zeggen ze dit en dan dat dan beschuldigen ze me van diefstal ?
Mijn order nummer is trouwens: R4WEBSHOP***********
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.