Skip to main content

 

Hallo, Graag wil ik beginnen met vragen om een eerlijk antwoord van jullie klantendienst want ik heb jullie gisteren al bereikt en heb wel 20 andere antwoorden op mijn vraag gekregen. Mijn vraag is. Ik had een iPhone 14 gepreorderd maar heb deze niet ontvangen ondanks er me meerdere keren werdt gezet dat ik gisteren het toestel zal ontvangen. Ik heb gisteren alleen een simkaart ontvangen. Terwijl ik mijn toestel nog niet heb verschijnt deze wel in de myproximus app en is mijn abonnement al geactiveerd graag zou ik een eerlijk antwoord krijgen en vraag ik naar de status van mijn toestel.

FYI: een antwoord van iemand van Proximus zelf zal pas voor maandag zijn aangezien ze hier niet langskomen tijdens het weekend.

NB: Iphone-14-pro-pre-order -- ander recente berichten | Proximus Forum

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen maandag.  


Reageer