Vraag

Iphone 14 pro niet geleverd en ook geen klantennummer gekregen

  • 21 September 2022
  • 11 reacties
  • 247 Bekeken

Ik ging op 15 september langs in een proximus shop om de Iphone 14 pro the pre orderen met abonnoment in de winkel aangezien dat mij het makkelijkste leek, dat zei ik tegen de medewerker en vroeg hij om mijn id kaart en na paar minuten iets in te geven zei hij dat hij een e-mail had gestuurd naar me en dat ik zo verder moest afhandelen. 

Ik vroeg hem wanneer ik die dan ging krijgen aangezien ik echt dringend een nieuwe gsm nodig heb, hij zei me “Vrijdag of zaterdag gaat u die ontvangen ze” dus stapte ik uit de winkel en keek ik vervolgens op mijn e-mail om gewoon een mail te krijgen met ‘extra informatie naar aanleiding van ons gesprek’ en dat was gewoon een link naar de pre order pagina op de website? Dat kon ik thuis toch ook gewoon doen? wat was het nut er van dan om naar de winkel te gaan en met een medewerker te spreken?

Toen ik thuis kwam heb ik dan de IPhone 14 pro ge pre ordered en heb ik een bevestiging gekregen maar op die pdf staat er geen klantennummer op, en mijn iphone werd mij ook niet geleverd op de datum dat jullie medewerker zei, wat belangrijk voor me was aangezien ik hem dat vroeg want als hij had gezegd dat het niet direct leverbaar is had ik een andere gsm gekocht. 

Nu zijn we ondertussen al Woensdag de 21ste en is er bij de tracking nog steeds niks veranderd en heb ik ook geen mail van Bpost gekregen noch de simkaart. Kan iemand van jullie me dan vertellen waar mijn pakketje is?? Want ik ga echt niet 60 Euro maandelijks betalen terwijl ik mijn gsm nog niet eens heb.


11 reacties

Hey Nasre, 

Als je rond kijkt op het forum zie je dat er intussen veel mensen hun nieuwe IPhone ook nog niet ontvangen hebben. Ik heb hem op 09 september besteld om 14:18 (om 14 uur kwam de pre order vrij) en ik hem heb hem zelf ook niet. Mijn oude IPhone is al doorverkocht en zit nu ook te wachten ...

Heb gehoord dat er wel al mensen hem ontvangen hebben. Geeft mij wat een wrange nasmaak. Maar ik kreeg als antwoord: 


Stockproblemen daar Apple niet genoeg aanlevert. Onze excuses hiervoor.

Dag Sophie,

 

Als dat hun antwoord is accepteer ik dat totaal niet. Ten eerste ze weten exact hoeveel iphones ze krijgen van apple en kunnen ze dan de pre orders stop zetten zodat men niet bij kunnen bestellen aangezien ze geen stock hebben ? 

Dat is nog raarder dat u ze nog steeds niet hebt ontvangen aangezien u op 9 september heeft pre ordered. Want een vriendin van me bestelde op 13 September en ze heeft haar iphone maandag al ontvangen (ook al werkt haar esim nog steeds niet)

Dag Sophie,

 

Als dat hun antwoord is accepteer ik dat totaal niet. Ten eerste ze weten exact hoeveel iphones ze krijgen van apple en kunnen ze dan de pre orders stop zetten zodat men niet bij kunnen bestellen aangezien ze geen stock hebben ? 

 

Ik ben het met je eens hoor,  denk ook dat ze de pre order te lang hebben laten open staan. Want ik heb de hele weekend de website in het oog gehouden en alles stond beschikbaar tot en met maandagochtend. Voor niets was ik speciaal al ingelogd vrijdag 09 september om 13:30,  om toch als eerste te kunnen bestellen. 

Dat is nog raarder dat u ze nog steeds niet hebt ontvangen aangezien u op 9 september heeft pre ordered. Want een vriendin van me bestelde op 13 September en ze heeft haar iphone maandag al ontvangen (ook al werkt haar esim nog steeds niet)

 

Kan misschien zijn dat zij een andere kleur en-/of geheugen heeft gekozen waarvan ze meer stock hadden. Ik probeer er mij niet meer druk in te maken want het haalt jammer genoeg niks uit. 😒
Ik vind wel dat ze hun communicatie wat kunnen bij sturen. Pas maandagavond omtrent 22:00 ontving ik een e-mail met de boodschap dat ze uitverkocht waren. Ik zat sinds vrijdag ochtend altijd de trackingpagina na te kijken. 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Nasre 

ik heb je order gevonden, maar het toestel is nog niet onderweg.  Graag nog even geduld.

Je aanrekening begint pas te lopen vanaf levering, dus niet vroeger.

Groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@SophieB 

we verwachten regelmatig nieuwe leveringen.

De oudste bestellingen zullen als eerste de deur uit gaan.

Excuses voor het wachten.

Groetjes

Tina

@tina.b 

Graag zou ik willen weten wanneer die dan geleverd worden. Ik ben niet blij met een gewone ‘even geduld’ ik heb er voor betaald en wil deze ontvangen want als ik nog lang moet wachten wil ik dan liever deze order annuleren!

Hallo,

 

Ook ik heb hetzelfde probleem..  Op de eerste dag van de pre order de bestelling geplaatst. Een grote doos ontvangen met een simkaart in en aan het lijntje gehouden door Proximus met antwoorden van de volgende dag komt je IPhone..  toch de dag erna...en op dag van vandaag nog steeds geen iphone.  Ik had vandaag iemand van proximus aan de lijn. Die wist mij te zeggen dat op 7 oktober een lading geleverd zou worden. Ronduit schandalig!

Hallo,

 

Ook ik heb hetzelfde probleem..  Op de eerste dag van de pre order de bestelling geplaatst. Een grote doos ontvangen met een simkaart in en aan het lijntje gehouden door Proximus met antwoorden van de volgende dag komt je IPhone..  toch de dag erna...en op dag van vandaag nog steeds geen iphone.  Ik had vandaag iemand van proximus aan de lijn. Die wist mij te zeggen dat op 7 oktober een lading geleverd zou worden. Ronduit schandalig!

Dus met andere woorden , we moeten tot 7oktober wachten!!!!

waarom zei die ene van gisteren dan dat ze gwn in stock zijn???

grote schande egt waar!

Reputatie 2
Badge

@SophieB

we verwachten regelmatig nieuwe leveringen.

De oudste bestellingen zullen als eerste de deur uit gaan.

Excuses voor het wachten.

Groetjes

Tina

 

Ik heb 9 september besteld om 15u50

 

iemand van prox veranderde de bestel datum naar 15 september en dan naar 21 september.

 

Hoe zit dat dan?

 

kan je dat nakijken want niemand antwoord degelijk behalve met even geduld terwijl ze van mijn bestelling een hele soep hebben gemaakt in myprox

Reputatie 7
Badge +3

@hakimam 

je hebt ondertussen ook een TestAankoop dossier lopen

De dossierbeheerder daarvan zal je op de hoogte houden en opvolgen

Groeten

Tina

Reputatie 2
Badge

@hakimam

je hebt ondertussen ook een TestAankoop dossier lopen

De dossierbeheerder daarvan zal je op de hoogte houden en opvolgen

Groeten

Tina

 

iemand heeft Me gebeld met de boodschap

 

ja wat wil je horen Er is een stockprobleem bij iphone

 

is dat constructief,

Reageer