Skip to main content

Ik heb een iphone 14 pro max 256gb bestemd 9 september om 15u50

 

Nadat ik een paar dagen zag staan dat bestelling is afgesloten heb ik 100 keer zitten bellen naar proximus tot ik iemand hulpvaardig aan de lijn kreeg 

 

14 september zei een zekere steven dat er een speciale groep is opgericht bij proximus. Ik vermoed om deze problemen aan te pakken.

 

Ik gaf mijn bestelnummer en bewijs van betaling want call center  zeo dat ik niet betaalde en tekende (ben al 2 jaar klant). Alles was betaald

 

Blijkbaar was er een probleem in myproximus.

 

Mijn bestelling werd teruggevonden maar aangepast naar besteld op 15 september. Ik werd dus achteraan in de rij gezet terwijl ik 9 september om 15u50 besteld heb redelijk snel dus. 

 

Nu heb ik de telefoon niet ontvangen op 16 september zoals anderen dat snel waren met bestellen.

 

Door de nieuwe bestelnummer kon ik plots een datum van levering kiezen. Oké 19 september ingegeven maar weer geen bestelbevestiging, nog steeds errors bij bestellîben in myproximus 

 

Mijn bestelling is nog steeds niet bevestigd. De leverdatum zoals afgesproken 19 september ook niet. Gezien ik van bpost ook nog geen track en tracé heb gekregen vermoedelijk dat het nog altijd een soepke is.

 

Dit gaat om veel geld. Niet alleen om geld maar mensen kijken naar iets uit en door jullie houding en gebrek aan communicatie gaan mensen zich slecht voelen en kwaad worden .

 

Ik verwacht dat proximus mijn bestelling bevestigd en mijn levering op 19 september. Blijkt dit onmogelijk communiceer er dan over, in plaats van de mensen wijs te maken dat jullie het materiaal op voorraad hebben.

 

Als proximus niet kan leveren zoals afgesproken op 19 september rekening houdende met mijn bestelling op 9 september om 15u50. Waarom zou ik dan mijn geld toevertrouwen aan jullie en nogmaals mijzelf 2 jaar lang vasthangen aan een incompetent bedrijf?

 

Zoveel geld. Ik was zo blij met mijn dure bestelling maar de blijheid is er allang af

 

Waarom loopt er eigenlijk zoveel mis bij proximus. Ik bedoem de mensen betalen toch veel geld dus waarom kan er niks goed gaan?

@Najima 

ik heb een nieuw order gevonden onder een ander klantennr (zie profiel)

heb je mail gehad ivm opsturen copies identititeitskaart naar doc@proximus.com?

dat zou ik zeker nog eens doen

groetjes

Tina


@Najima

ik kan hier geen klantgegevens v jou terugvinden

vul je klantenprofiel in, met je klantgegevens en je order

Dan kunnen we nakijken

groeten

Tina

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

nu normaal gezien wel

 


@Najima 

ik kan hier geen klantgegevens v jou terugvinden

vul je klantenprofiel in, met je klantgegevens en je order

Dan kunnen we nakijken

groeten

Tina

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )


Bij mij staat er op MyProximus “geen toestel ontvangen”

betekend dit dan dat ik helemaal geen bestelling heb geplaatst!!!!

ik snap hun niet!

dus met andere woorden zoveel geld betaald en we krijgen dan geen product!?


Echte Amateurs , op website aangeven toestel op voorraad, melding krijgen u toestel word ingepakt en doorgegeven aan de vervoerder, en dan stoot alles… dan krijg jij te horen van onze ITers zijn bezig met het probleem op te lossen… dit gaat nog 1-2 maand duren tot als we onze toestellen hebben… wel op voorhand betalen voor iets dat je niet eens in stock hebt… Proximus Dropshipping… 😡


@Taoufikz @hakimam  Wij krijgen momenteel niet genoeg toestellen van Apple om aan de vraag te voldoen. Onze excuses hiervoor.

Dit begrijp ik niet. Apple geeft duidelijk door aan proximus  hoeveel toestellen het beschikbaar heeft voor proximus

 

Proximus blijft preorders aannemen dat het niet aankan. Men zegt tegen de klant dat het materiaal op voorraad is. Althans dat staat er in my proximus.

 

Na de preorder veranderd proximus de prijs van de iPhones. De 14 pro max 256 ging van 630 naar 750 euro.

Dit om druk op de klant te zetten, ahja want als ze annuleren zullen ze een hogere prijs moeten betalen wanneer de telefoon wel beschikbaar word

 

Naar wat ruikt dit? Misleidende reclame! Ik zal de nodige stappen dan ook nemen, te beginnen door mijn klacht via Test-Aankoop verder te laten gaan.

 

Ik heb nog geen enkele mail ontvangen van proximus ivm waar u over spreekt. Dus ergens in een verstopte forum spreekt men dan wel de waarheid?

 

Apple heeft de iPhones pas eind oktober begin november beschikbaar. 

 

Wat nu?

 

Ik heb mijn preorder op dag 1 in de eerste 2 uur gedaan. Je zou denken dat ik dan bij de eerste zit dat het zal ontvangen. Nee wat doet proximus? Mijn besteldatum verplaatsen naar 15 september

 

Waar is mijn bevestigingsmail. Ik moest een leverdatum kiezen. Dat heb ik gedaan 19 september. Klantendienst heeft dit bevestigd. Ik neem mijn gesprekken allemaal op met bepaalde instanties voor zulke toestanden.

 

Dus waar is mijn bestelling, waar is mijn bevestiging. Ik blijf error krijgen 

 

Dit gaat om veel geld en het is een schande dat jullie dit zo aanpakken. Al dat geld aannemen terwijl jullie geen toestellen hebben en dan de mensen in een wekenlange strijd steken om hun geld terug te krijgen 

 

Wat is dit, geven wij een renteloze lening aan proximus ofzo? 

De wijziging van 630 naar 750 euro is nog het meest schandalige. Alsof de klant jullie niet doorheeft

Exact het zelfde situatie en 100% mee eens wat je zegt!


@Taoufikz @hakimam  Wij krijgen momenteel niet genoeg toestellen van Apple om aan de vraag te voldoen. Onze excuses hiervoor.

Dit begrijp ik niet. Apple geeft duidelijk door aan proximus  hoeveel toestellen het beschikbaar heeft voor proximus

 

Proximus blijft preorders aannemen dat het niet aankan. Men zegt tegen de klant dat het materiaal op voorraad is. Althans dat staat er in my proximus.

 

Na de preorder veranderd proximus de prijs van de iPhones. De 14 pro max 256 ging van 630 naar 750 euro.

Dit om druk op de klant te zetten, ahja want als ze annuleren zullen ze een hogere prijs moeten betalen wanneer de telefoon wel beschikbaar word

 

Naar wat ruikt dit? Misleidende reclame! Ik zal de nodige stappen dan ook nemen, te beginnen door mijn klacht via Test-Aankoop verder te laten gaan.

 

Ik heb nog geen enkele mail ontvangen van proximus ivm waar u over spreekt. Dus ergens in een verstopte forum spreekt men dan wel de waarheid?

 

Apple heeft de iPhones pas eind oktober begin november beschikbaar. 

 

Wat nu?

 

Ik heb mijn preorder op dag 1 in de eerste 2 uur gedaan. Je zou denken dat ik dan bij de eerste zit dat het zal ontvangen. Nee wat doet proximus? Mijn besteldatum verplaatsen naar 15 september

 

Waar is mijn bevestigingsmail. Ik moest een leverdatum kiezen. Dat heb ik gedaan 19 september. Klantendienst heeft dit bevestigd. Ik neem mijn gesprekken allemaal op met bepaalde instanties voor zulke toestanden.

 

Dus waar is mijn bestelling, waar is mijn bevestiging. Ik blijf error krijgen 

 

Dit gaat om veel geld en het is een schande dat jullie dit zo aanpakken. Al dat geld aannemen terwijl jullie geen toestellen hebben en dan de mensen in een wekenlange strijd steken om hun geld terug te krijgen 

 

Wat is dit, geven wij een renteloze lening aan proximus ofzo? 

De wijziging van 630 naar 750 euro is nog het meest schandalige. Alsof de klant jullie niet doorheeft


Betekend dit dat we onze toestellen pas tegen eind oktober in de brievenbus gaan zien?


@Taoufikz @hakimam  Wij krijgen momenteel niet genoeg toestellen van Apple om aan de vraag te voldoen. Onze excuses hiervoor.


Ik heb letterlijk het zelfde, als je call centrum of livr chat doet krijg je elke keer een andere reactie.

Je preorder de nieuwste iphone om het als eerste thuis te krijgen eindstand mag je langer wachten dan de mensen die hem later hebben gekocht.

Dit is zeer triest voor woorden en zoals jij al vermeld had een gebrek aan communicatie.

Ik mag hopen dat ze met een goeie oplossing komen want dit is gewoon absurd.


Reageer