Vraag

iphone 14 pro max leverproblemen

  • 17 September 2022
  • 35 reacties
  • 1111 Bekeken


Toon eerste bericht

35 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Najima 

ik heb een nieuw order gevonden onder een ander klantennr (zie profiel)

heb je mail gehad ivm opsturen copies identititeitskaart naar doc@proximus.com?

dat zou ik zeker nog eens doen

groetjes

Tina

@Najima

ik kan hier geen klantgegevens v jou terugvinden

vul je klantenprofiel in, met je klantgegevens en je order

Dan kunnen we nakijken

groeten

Tina

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

nu normaal gezien wel

 

Reputatie 7
Badge +3

@Najima 

ik kan hier geen klantgegevens v jou terugvinden

vul je klantenprofiel in, met je klantgegevens en je order

Dan kunnen we nakijken

groeten

Tina

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

Bij mij staat er op MyProximus “geen toestel ontvangen”

betekend dit dan dat ik helemaal geen bestelling heb geplaatst!!!!

ik snap hun niet!

dus met andere woorden zoveel geld betaald en we krijgen dan geen product!?

Echte Amateurs , op website aangeven toestel op voorraad, melding krijgen u toestel word ingepakt en doorgegeven aan de vervoerder, en dan stoot alles… dan krijg jij te horen van onze ITers zijn bezig met het probleem op te lossen… dit gaat nog 1-2 maand duren tot als we onze toestellen hebben… wel op voorhand betalen voor iets dat je niet eens in stock hebt… Proximus Dropshipping… 😡

@Taoufikz @hakimam  Wij krijgen momenteel niet genoeg toestellen van Apple om aan de vraag te voldoen. Onze excuses hiervoor.

Dit begrijp ik niet. Apple geeft duidelijk door aan proximus  hoeveel toestellen het beschikbaar heeft voor proximus

 

Proximus blijft preorders aannemen dat het niet aankan. Men zegt tegen de klant dat het materiaal op voorraad is. Althans dat staat er in my proximus.

 

Na de preorder veranderd proximus de prijs van de iPhones. De 14 pro max 256 ging van 630 naar 750 euro.

Dit om druk op de klant te zetten, ahja want als ze annuleren zullen ze een hogere prijs moeten betalen wanneer de telefoon wel beschikbaar word

 

Naar wat ruikt dit? Misleidende reclame! Ik zal de nodige stappen dan ook nemen, te beginnen door mijn klacht via Test-Aankoop verder te laten gaan.

 

Ik heb nog geen enkele mail ontvangen van proximus ivm waar u over spreekt. Dus ergens in een verstopte forum spreekt men dan wel de waarheid?

 

Apple heeft de iPhones pas eind oktober begin november beschikbaar. 

 

Wat nu?

 

Ik heb mijn preorder op dag 1 in de eerste 2 uur gedaan. Je zou denken dat ik dan bij de eerste zit dat het zal ontvangen. Nee wat doet proximus? Mijn besteldatum verplaatsen naar 15 september

 

Waar is mijn bevestigingsmail. Ik moest een leverdatum kiezen. Dat heb ik gedaan 19 september. Klantendienst heeft dit bevestigd. Ik neem mijn gesprekken allemaal op met bepaalde instanties voor zulke toestanden.

 

Dus waar is mijn bestelling, waar is mijn bevestiging. Ik blijf error krijgen 

 

Dit gaat om veel geld en het is een schande dat jullie dit zo aanpakken. Al dat geld aannemen terwijl jullie geen toestellen hebben en dan de mensen in een wekenlange strijd steken om hun geld terug te krijgen 

 

Wat is dit, geven wij een renteloze lening aan proximus ofzo? 

De wijziging van 630 naar 750 euro is nog het meest schandalige. Alsof de klant jullie niet doorheeft

Exact het zelfde situatie en 100% mee eens wat je zegt!

Reputatie 2
Badge

@Taoufikz @hakimam  Wij krijgen momenteel niet genoeg toestellen van Apple om aan de vraag te voldoen. Onze excuses hiervoor.

Dit begrijp ik niet. Apple geeft duidelijk door aan proximus  hoeveel toestellen het beschikbaar heeft voor proximus

 

Proximus blijft preorders aannemen dat het niet aankan. Men zegt tegen de klant dat het materiaal op voorraad is. Althans dat staat er in my proximus.

 

Na de preorder veranderd proximus de prijs van de iPhones. De 14 pro max 256 ging van 630 naar 750 euro.

Dit om druk op de klant te zetten, ahja want als ze annuleren zullen ze een hogere prijs moeten betalen wanneer de telefoon wel beschikbaar word

 

Naar wat ruikt dit? Misleidende reclame! Ik zal de nodige stappen dan ook nemen, te beginnen door mijn klacht via Test-Aankoop verder te laten gaan.

 

Ik heb nog geen enkele mail ontvangen van proximus ivm waar u over spreekt. Dus ergens in een verstopte forum spreekt men dan wel de waarheid?

 

Apple heeft de iPhones pas eind oktober begin november beschikbaar. 

 

Wat nu?

 

Ik heb mijn preorder op dag 1 in de eerste 2 uur gedaan. Je zou denken dat ik dan bij de eerste zit dat het zal ontvangen. Nee wat doet proximus? Mijn besteldatum verplaatsen naar 15 september

 

Waar is mijn bevestigingsmail. Ik moest een leverdatum kiezen. Dat heb ik gedaan 19 september. Klantendienst heeft dit bevestigd. Ik neem mijn gesprekken allemaal op met bepaalde instanties voor zulke toestanden.

 

Dus waar is mijn bestelling, waar is mijn bevestiging. Ik blijf error krijgen 

 

Dit gaat om veel geld en het is een schande dat jullie dit zo aanpakken. Al dat geld aannemen terwijl jullie geen toestellen hebben en dan de mensen in een wekenlange strijd steken om hun geld terug te krijgen 

 

Wat is dit, geven wij een renteloze lening aan proximus ofzo? 

De wijziging van 630 naar 750 euro is nog het meest schandalige. Alsof de klant jullie niet doorheeft

Betekend dit dat we onze toestellen pas tegen eind oktober in de brievenbus gaan zien?

Reputatie 7
Badge +3

@Taoufikz @hakimam  Wij krijgen momenteel niet genoeg toestellen van Apple om aan de vraag te voldoen. Onze excuses hiervoor.

Ik heb letterlijk het zelfde, als je call centrum of livr chat doet krijg je elke keer een andere reactie.

Je preorder de nieuwste iphone om het als eerste thuis te krijgen eindstand mag je langer wachten dan de mensen die hem later hebben gekocht.

Dit is zeer triest voor woorden en zoals jij al vermeld had een gebrek aan communicatie.

Ik mag hopen dat ze met een goeie oplossing komen want dit is gewoon absurd.

Reageer