Vraag

iphone 14 pro max levering?

  • 16 September 2022
  • 14 reacties
  • 791 Bekeken

Goedeavond, 

 

ik had mijn iPhone 14 pro max besteld op 9 september. Vandaag zou de leverdatum zijn.. tot nu toe nog altijd niks gezien. M’n pakket is zelfs nog niet gemaakt. Staat nog steeds ‘binnenkort maken wij uw pakket klaar’. Denk niet dat ik m’n nieuwe gsm zal hebben voor maandag. Maar laat op z’n minst iets weten aan de klanten. 


14 reacties

Ter info: hier komt niemand langs die van proximus zelf is tijdens het weekend.

Reputatie 7
Badge +3

@DedicatedDream    Dag,  Pre-orders van iPhone 14, 14 Pro et 14 Pro Max  zijn nu gesloten.
Vanaf vandaag worden de eerste iPhone 14 leveringen gedaan. Sommige klanten zullen hun iPhone 14 later ontvangen (afhankelijk van de ontvangen voorraad van Apple). Deze klanten kunnen de levering volgen via de track & trace die zij bij hun pre-orderbevestiging hebben ontvangen.
Opmerking:  klanten die nog niet zijn geleverd, krijgen wekelijks een e-mail om te zeggen dat ze niet zijn vergeten en dat het apparaat binnenkort zal worden geleverd.

@DedicatedDream    Dag,  Pre-orders van iPhone 14, 14 Pro et 14 Pro Max  zijn nu gesloten.
Vanaf vandaag worden de eerste iPhone 14 leveringen gedaan. Sommige klanten zullen hun iPhone 14 later ontvangen (afhankelijk van de ontvangen voorraad van Apple). Deze klanten kunnen de levering volgen via de track & trace die zij bij hun pre-orderbevestiging hebben ontvangen.
Opmerking:  klanten die nog niet zijn geleverd, krijgen wekelijks een e-mail om te zeggen dat ze niet zijn vergeten en dat het apparaat binnenkort zal worden geleverd.

Wat moet ik verstaan onder gesloten??

Reputatie 7
Badge +3

@Killian.mikiki  De pre-ordering.

@Killian.mikiki  De pre-ordering.

Wilt u zeggen dat als ik mijn pre order nog niet ontvangen heb ik dit niet meer zal krijgen

Reputatie 7
Badge +3

@Killian.mikiki   

16/09/2022 09:24

Delivered to customer

@Killian.mikiki   

16/09/2022 09:24

Delivered to customer

Dit was enkel de simkaart?

@Killian.mikiki   

16/09/2022 09:24

Delivered to customer

Dit was enkel de simkaart?

@Luc.M zou ik hier nog een antwoord op kunnen krijgen?

Reputatie 7
Badge +3

@Killian.mikiki 

Inderdaad, dit was een eerste deel van de pre-ordering.

Normaal wordt een sms gestuurd met uitleg?

Excuses voor de verwarring.

Groeten,

Tina

@tina.b Hey Tina. Ik heb op 9 september mijn preorder geplaatst. Nu wanneer ik in de mail klik op volg uw bestelling hier, kom ik op een pagina zoals in de afbeeldingen. Als ik klik op meer info staat er in het groen dat mijn pakket klaar is gemaakt?. Klopt dit? En wanneer mag ik die verwachten? 

 

Reputatie 7
Badge +3

@DedicatedDream 

als de transporteur doet wat hij invult in zijn tool:

vandaag ophaling in ons magazijn, en vervolgens afleveren bij bpost,

Bpost zou dan de 21e sept moeten kunnen leveren 

zo gauw bpost de levering in ontvangst neemt, wordt de Track en Trace geactiveerd en kan je volgen

Op hoop van zegen…

Groeten

Tina

Dankjewel @tina.b. We zullen dan nog even geduld uitoefenen. Had tot nu toe al 10 verschillende antwoorden gekregen. 

Goedeavond, 

 

ik had mijn iPhone 14 pro max besteld op 9 september. Vandaag zou de leverdatum zijn.. tot nu toe nog altijd niks gezien. M’n pakket is zelfs nog niet gemaakt. Staat nog steeds ‘binnenkort maken wij uw pakket klaar’. Denk niet dat ik m’n nieuwe gsm zal hebben voor maandag. Maar laat op z’n minst iets weten aan de klanten. 

Ik heb er 2 ongeopend nog liggen van de apple store. Ik had hetzelfde probleem maar heb toch 1 kunnen kopen die geen bestelling nummer had bij apple. Nubis mijn pre order gearriveerd en heb ik niks aan 2 telefoons

Ik heb 2 pre orders 1 bij orange en 1 bij apple. 128 gig een zwarte en een paarse. Allebei nog dicht en niet opengemaakt. Ik had zelf al een 14 pro max (de enigste in de stad op voorraad) kunnen kopen met veel geluk. Inmiddels is die van apple binnen en kan ik hem ophalen. Ik verkoop hem. 

Reageer