Vraag

Iphone 14 pro max 256 gb

  • 29 September 2022
  • 31 reacties
  • 441 Bekeken

Beste,

 

Ik zag deze morgend dat de zwarte versie terug in voorraad was,deze meteen betaald en besteld met een abonnement bij.Levering aangeduid voor aanstaande dinsdag.

Echter lees ik bij veel mensen die het zelfde gedaan hebben waar de iphone nog steeds niet geleverd is.

R4WEBSHOP015605873

Dit is mijn bestelnummer.


31 reacties

Was allesinds wel in voorraad toen ik hem bestelde. 
 

groeten

 

Daar had je je eigenlijk al op moeten voorbereiden. Het is schandalig hoe proximus deze pre order/ iphone 14 verkoop heeft aangepakt. Ikzelf ben nog steeds aan het wachten (3 weken na de bestelling) en zal wss pas in het beste geval eind deze maand de iPhone ontvangen.  Om dan als proximus zijnde op de site te vermelden dat enkelen terug in stock zijn (want ze waren eerst allemaal uitverkocht), klanten deze dan kopen en dan nadien terug af te komen met “ahja er is toch geen stock” zou eens grondig onderzochte moeten worden door testaankoop. 

Hallo,

mag ik vragen of je ondertussen je iPhone al hebt ontvangen?

groetjes

Hoelaat hebben jullie de mail van bpost gehad ?

Hebt gij nu eigenlijk een mail ontvangen van bpost en om hoelaat of stonden ze ineens met een pakje voor uw deur zonder dat je het verwachtte? 

Reputatie 7
Badge +3

@Skully 

bestelling gevonden: nog niet in voorraad; sorry

@Kenzo_verraes

sommige types gsm zijn wel voldoende in voorraad, en sommige types niet,

daar kan niemand iets aan doen… 

 

Toevallig ook had ik ook zwart besteld. En jawel jullie kunnen daar aan doen want jullie weten dat het elk jaar het zelfde is. Dan weten jullie ook al dat jullie minder bestellingen moeten aannemen. Maar het gene wat jullie alleen telt is geld en jullie klanten kunnen stikken.

@Kenzo_verraes

sommige types gsm zijn wel voldoende in voorraad, en sommige types niet,

daar kan niemand iets aan doen… 

 

Dat kan ik uiteraard begrijpen. Het enige wat ik niet kan begrijpen is dat jullie niet weten wanneer er terug voorraad binnenkomt. Kan mij niet voorstellen dat er tussen Apple en proximus (toch wel grote bedrijven denk ik dan) geen duidelijke afspraken gemaakt worden. Hoogstwaarschijnlijk mogen jullie dat ook niet zeggen van hogeraf, want het is gemakkelijker om te zeggen “wij weten het niet” zodat de klant blijft wachten en niet annuleert ipv te zeggen “eind oktober/ begin november” zoals het geval bij Apple zelf is, want dan zouden er veel klanten de klantendienst overspoelen met klachten. 

@Skully

had je copies van je id-card doorgestuurd naar doc@proximus.com?

groeten

Tina

Mijn originele bestelling van 10 september is geannuleerd geweest zonder mijn medeweten, ben er toevallig de laatste dag van de pre-order achtergekomen. Raar want ik ben al 4-5 jaar klant en toen heb ik toch nog nooit problemen gehad met mijn ID, maar soit.

 

Heb de iPhone dan via mijn vriendin kunnen pre orderen op de 15de september. R4WEBSHOP015454869. Indien u hierover een update kan geven zou leuk zijn. 

Reputatie 7
Badge +3

@Kenzo_verraes 

sommige types gsm zijn wel voldoende in voorraad, en sommige types niet,

daar kan niemand iets aan doen… 

 

@svenn15

afgeleverd aan huis :-)

groeten

Tina

Tof iemand die vele later besteld ontvangt hem direct echt goed bezig.. Keer mijn advocaat verwittigen.

 

Moet toch weer lukken dat juist de kleur die ik neem (paars) het meest populaire is/ snelste uitverkocht. Als ik dat had geweten was een zwarte evengoed geweest. Ook leuk dat die moderators van proximus 99% van de vragen negeren. Tof voor sven dat zijn toestel er is, maar laat dan ook ineens weten aan de rest wanneer zij hun toestel kunnen verwachten of geef tenminste een update die meer waard is dan die nutteloze wekelijkse mail. 

Reputatie 7
Badge +3

@Skully 

had je copies van je id-card doorgestuurd naar doc@proximus.com?

groeten

Tina

@svenn15

afgeleverd aan huis :-)

groeten

Tina

Tof iemand die vele later besteld ontvangt hem direct echt goed bezig.. Keer mijn advocaat verwittigen.

Reputatie 7
Badge +3

@svenn15 

afgeleverd aan huis :-)

groeten

Tina

je ontvangt pas een mail van Bpost, vanaf het moment dat @proximus de bestelling ( dat op stock zit) doorgeeft aan Bpost.

 

Buiten jullie standaard mail  eh @proximus “Wegens het succes van dit apparaat is dit model tijdelijk uitverkocht. Wij zullen het verzenden zodra het weer beschikbaar is.”

 

Ik neem aan dat jullie hopelijk meer info hebben, omtrent de levering of verwachtte levering?

is de Pro Max terug beschikbaar als de 14 Plus die uitkomt op vrijdag  7/10?

Hoelaat hebben jullie de mail van bpost gehad ?

Heb tot nu toe nog geen enkele mail van bpost gehad. Enkel bestelbevestigingsmail + de wekelijkse update mail. Denk dat je pas een mail van bpost krijgt wanneer proximus het toestel aan hun geeft voor de verzending. 

Hoelaat hebben jullie de mail van bpost gehad ?

Aangezien jij niet van de pre-order voordelen geniet en dus het toestel na de pre-order gekocht hebt zou ik in u geval de bestelling annuleren en naar een fysieke proximus winkel gaan. Ik heb gelezen dat veel proximus winkels wel al enkele toestellen in stock hebben en dan heb je em ook meteen. (Zou voor de zekerheid natuurlijk eerst rondvragen vooraleer je uw bestelling annuleert). Degene die gepre-orderd hebben genieten van een kleine korting, vandaar dat annuleren voor ons iets zwaarder uitvalt 

Hoelaat hebben jullie de mail van bpost gehad ?

Niet nog altijd niks moest vorige week maandag geleverd zijn en niks nada van bpost omdat ze het toestel niet hebben

Hoelaat hebben jullie de mail van bpost gehad ?

Heb tot nu toe nog geen enkele mail van bpost gehad. Enkel bestelbevestigingsmail + de wekelijkse update mail. Denk dat je pas een mail van bpost krijgt wanneer proximus het toestel aan hun geeft voor de verzending. 

Hoelaat hebben jullie de mail van bpost gehad ?

Klantendienst blijft volhouden dat hij morgen zou geleverd worden,echt nog steeds geen mail van bpost dus dat zegt genoeg…

Ik zou er niks van geloven, hebben mij al 3 verschillende datums wijsgemaakt en 3x natuurlijk uit hun duim gezogen. Nu wacht ik gewoon tot dat bpost zelf mij een mail stuurt. Zoals ik al zei vind ik dit zeer spijtig dat ze blijven liegen tegen hun klanten. Als je het niet weet is het beter om gewoon te zwijgen denk ik dan. 

 

Klantendienst blijft volhouden dat hij morgen zou geleverd worden,echt nog steeds geen mail van bpost dus dat zegt genoeg…

Idd ik zou er niet teveel van verwachten. Bpost geeft altijd een dag van te voren een track and trace code. 

Klantendienst blijft volhouden dat hij morgen zou geleverd worden,echt nog steeds geen mail van bpost dus dat zegt genoeg…

Je bent een grote fout begaan om bij proximus te bestellen ze doen nu eenmaal aan dropshipping. Ik ben ondertussen al een maand aan het wachten. Had ik dit op voorhand geweten had ik nooit besteld bij proximus. Dit is dan ook de laaste keer dat proximus mij ziet. De vuile dropschippers makkelijk geld verdienen zo..


Voor mij is het niet het einde van de wereld, heb nog een perfect werkende iphone 11 en kan wel nog even wachten (maar natuurlijk niet maanden). Ik had dit toch zien aankomen want elk jaar is dit wel een soepje bij proximus. Het ergste is dat proximus en hun medewerkers liegen tegen de klanten: zeggen dat zaken in stock zijn terwijl dat niet zo is, bevestigen dat het X datum aankomt terwijl dat helemaal niets van waar is, niet weten wanneer er nieuwe stock komt terwijl ze dat natuurlijk wel weten, toestellen in de winkels hebben maar geen voor de online bestellers, aangeven op de site dat er enkele modellen terug in stock zijn terwijl dat niet het geval is, etc 

 

Gewoon eerlijk tegen de klant zeggen van ja we hebben de vraag onderschat en onze stock is op, maar we verwachten X datum en X datum nieuwe stock, dus verwacht uw toestel rond eind oktober of weet ik veel wat. Dat zou al veel meer respectvol zijn en zou al vele meer begrip opleveren dan het liegen tegen de klanten en elke week een nutteloze update mail te sturen om te zeggen dat de stock nog altijd op is. 

Je bent een grote fout begaan om bij proximus te bestellen ze doen nu eenmaal aan dropshipping. Ik ben ondertussen al een maand aan het wachten. Had ik dit op voorhand geweten had ik nooit besteld bij proximus. Dit is dan ook de laaste keer dat proximus mij ziet. De vuile dropschippers makkelijk geld verdienen zo..

Was allesinds wel in voorraad toen ik hem bestelde. 
 

groeten

 

Daar had je je eigenlijk al op moeten voorbereiden. Het is schandalig hoe proximus deze pre order/ iphone 14 verkoop heeft aangepakt. Ikzelf ben nog steeds aan het wachten (3 weken na de bestelling) en zal wss pas in het beste geval eind deze maand de iPhone ontvangen.  Om dan als proximus zijnde op de site te vermelden dat enkelen terug in stock zijn (want ze waren eerst allemaal uitverkocht), klanten deze dan kopen en dan nadien terug af te komen met “ahja er is toch geen stock” zou eens grondig onderzochte moeten worden door testaankoop. 

Was allesinds wel in voorraad toen ik hem bestelde. 
 

groeten

Reputatie 7
Badge +3

@svenn15 Grote kans dat er geen voorraad dan is.Anders had u de nodige info al ontvangen van levering.Groetjes,Joel

Is er al meer info bekend ?

nog geen mail ontvangen. 
bedankt alvast

Reageer