Vraag

Iphone 14 pro max 256 gb

  • 29 September 2022
  • 31 reacties
  • 441 Bekeken

Beste,

 

Ik zag deze morgend dat de zwarte versie terug in voorraad was,deze meteen betaald en besteld met een abonnement bij.Levering aangeduid voor aanstaande dinsdag.

Echter lees ik bij veel mensen die het zelfde gedaan hebben waar de iphone nog steeds niet geleverd is.

R4WEBSHOP015605873

Dit is mijn bestelnummer.


31 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@svenn15 Dit is de info over uw order R4WEBSHOP015605873. U gaat nog de nodige informatie ontvangen van de leveringsdatum van zodra het order volledig is verwerkt/afgewerkt.Groetjes,Joel
 

 

Dus de kans is groot dat deze dinsdag niet geleverd wordt ?

Reputatie 7
Badge +3

@svenn15 Daar heb ik spijtig genoeg geen zicht over.Ik duim 👍 alvast voor u.Groetjes,Joel

Ik veronderstel dat dit goed nieuws is voor de levering aanstaande dinsdag. ?

Reputatie 7
Badge +3

@svenn15 Op dit moment staat 4/10/22 nog als datum.B-post zal u een seintje geven wanneer ze gaan leveren.Groetjes,Joel

Oke bedankt dan wacht ik af. 

Is er al meer info bekend ?

nog geen mail ontvangen. 
bedankt alvast

Reputatie 7
Badge +3

@svenn15 Grote kans dat er geen voorraad dan is.Anders had u de nodige info al ontvangen van levering.Groetjes,Joel

Was allesinds wel in voorraad toen ik hem bestelde. 
 

groeten

Was allesinds wel in voorraad toen ik hem bestelde. 
 

groeten

 

Daar had je je eigenlijk al op moeten voorbereiden. Het is schandalig hoe proximus deze pre order/ iphone 14 verkoop heeft aangepakt. Ikzelf ben nog steeds aan het wachten (3 weken na de bestelling) en zal wss pas in het beste geval eind deze maand de iPhone ontvangen.  Om dan als proximus zijnde op de site te vermelden dat enkelen terug in stock zijn (want ze waren eerst allemaal uitverkocht), klanten deze dan kopen en dan nadien terug af te komen met “ahja er is toch geen stock” zou eens grondig onderzochte moeten worden door testaankoop. 

Je bent een grote fout begaan om bij proximus te bestellen ze doen nu eenmaal aan dropshipping. Ik ben ondertussen al een maand aan het wachten. Had ik dit op voorhand geweten had ik nooit besteld bij proximus. Dit is dan ook de laaste keer dat proximus mij ziet. De vuile dropschippers makkelijk geld verdienen zo..

Je bent een grote fout begaan om bij proximus te bestellen ze doen nu eenmaal aan dropshipping. Ik ben ondertussen al een maand aan het wachten. Had ik dit op voorhand geweten had ik nooit besteld bij proximus. Dit is dan ook de laaste keer dat proximus mij ziet. De vuile dropschippers makkelijk geld verdienen zo..


Voor mij is het niet het einde van de wereld, heb nog een perfect werkende iphone 11 en kan wel nog even wachten (maar natuurlijk niet maanden). Ik had dit toch zien aankomen want elk jaar is dit wel een soepje bij proximus. Het ergste is dat proximus en hun medewerkers liegen tegen de klanten: zeggen dat zaken in stock zijn terwijl dat niet zo is, bevestigen dat het X datum aankomt terwijl dat helemaal niets van waar is, niet weten wanneer er nieuwe stock komt terwijl ze dat natuurlijk wel weten, toestellen in de winkels hebben maar geen voor de online bestellers, aangeven op de site dat er enkele modellen terug in stock zijn terwijl dat niet het geval is, etc 

 

Gewoon eerlijk tegen de klant zeggen van ja we hebben de vraag onderschat en onze stock is op, maar we verwachten X datum en X datum nieuwe stock, dus verwacht uw toestel rond eind oktober of weet ik veel wat. Dat zou al veel meer respectvol zijn en zou al vele meer begrip opleveren dan het liegen tegen de klanten en elke week een nutteloze update mail te sturen om te zeggen dat de stock nog altijd op is. 

Klantendienst blijft volhouden dat hij morgen zou geleverd worden,echt nog steeds geen mail van bpost dus dat zegt genoeg…

Klantendienst blijft volhouden dat hij morgen zou geleverd worden,echt nog steeds geen mail van bpost dus dat zegt genoeg…

Idd ik zou er niet teveel van verwachten. Bpost geeft altijd een dag van te voren een track and trace code. 

Klantendienst blijft volhouden dat hij morgen zou geleverd worden,echt nog steeds geen mail van bpost dus dat zegt genoeg…

Ik zou er niks van geloven, hebben mij al 3 verschillende datums wijsgemaakt en 3x natuurlijk uit hun duim gezogen. Nu wacht ik gewoon tot dat bpost zelf mij een mail stuurt. Zoals ik al zei vind ik dit zeer spijtig dat ze blijven liegen tegen hun klanten. Als je het niet weet is het beter om gewoon te zwijgen denk ik dan. 

 

Hoelaat hebben jullie de mail van bpost gehad ?

Hoelaat hebben jullie de mail van bpost gehad ?

Heb tot nu toe nog geen enkele mail van bpost gehad. Enkel bestelbevestigingsmail + de wekelijkse update mail. Denk dat je pas een mail van bpost krijgt wanneer proximus het toestel aan hun geeft voor de verzending. 

Hoelaat hebben jullie de mail van bpost gehad ?

Niet nog altijd niks moest vorige week maandag geleverd zijn en niks nada van bpost omdat ze het toestel niet hebben

Hoelaat hebben jullie de mail van bpost gehad ?

Heb tot nu toe nog geen enkele mail van bpost gehad. Enkel bestelbevestigingsmail + de wekelijkse update mail. Denk dat je pas een mail van bpost krijgt wanneer proximus het toestel aan hun geeft voor de verzending. 

Hoelaat hebben jullie de mail van bpost gehad ?

Aangezien jij niet van de pre-order voordelen geniet en dus het toestel na de pre-order gekocht hebt zou ik in u geval de bestelling annuleren en naar een fysieke proximus winkel gaan. Ik heb gelezen dat veel proximus winkels wel al enkele toestellen in stock hebben en dan heb je em ook meteen. (Zou voor de zekerheid natuurlijk eerst rondvragen vooraleer je uw bestelling annuleert). Degene die gepre-orderd hebben genieten van een kleine korting, vandaar dat annuleren voor ons iets zwaarder uitvalt 

je ontvangt pas een mail van Bpost, vanaf het moment dat @proximus de bestelling ( dat op stock zit) doorgeeft aan Bpost.

 

Buiten jullie standaard mail  eh @proximus “Wegens het succes van dit apparaat is dit model tijdelijk uitverkocht. Wij zullen het verzenden zodra het weer beschikbaar is.”

 

Ik neem aan dat jullie hopelijk meer info hebben, omtrent de levering of verwachtte levering?

is de Pro Max terug beschikbaar als de 14 Plus die uitkomt op vrijdag  7/10?

Reputatie 7
Badge +3

@svenn15 

afgeleverd aan huis :-)

groeten

Tina

@svenn15

afgeleverd aan huis :-)

groeten

Tina

Tof iemand die vele later besteld ontvangt hem direct echt goed bezig.. Keer mijn advocaat verwittigen.

Reputatie 7
Badge +3

@Skully 

had je copies van je id-card doorgestuurd naar doc@proximus.com?

groeten

Tina

@svenn15

afgeleverd aan huis :-)

groeten

Tina

Tof iemand die vele later besteld ontvangt hem direct echt goed bezig.. Keer mijn advocaat verwittigen.

 

Moet toch weer lukken dat juist de kleur die ik neem (paars) het meest populaire is/ snelste uitverkocht. Als ik dat had geweten was een zwarte evengoed geweest. Ook leuk dat die moderators van proximus 99% van de vragen negeren. Tof voor sven dat zijn toestel er is, maar laat dan ook ineens weten aan de rest wanneer zij hun toestel kunnen verwachten of geef tenminste een update die meer waard is dan die nutteloze wekelijkse mail. 

Reputatie 7
Badge +3

@Kenzo_verraes 

sommige types gsm zijn wel voldoende in voorraad, en sommige types niet,

daar kan niemand iets aan doen… 

 

Reageer