Beantwoord

iphone 11

  • 31 maart 2020
  • 5 reacties
  • 215 Bekeken

ik heb op 27/3 een iphone 11 besteld. normaal werd die vandaag geleverd. 31/3.

niets gezien.. naar proximus gebeld, en het pakket had vertraging.. ze konden mij niet vertellen wanneer die aan kwam.. wat nu? 

mvg Femke brams

icon

Beste antwoord door tina.b 31 maart 2020, 16:19

@Femkebrams 

Vul je je profiel verder aan met klantgegevens ?

een order nummer ?

Dan kunnen we wellicht verder nakijken

groetjes

Tina

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +2

@Femkebrams 

Vul je je profiel verder aan met klantgegevens ?

een order nummer ?

Dan kunnen we wellicht verder nakijken

groetjes

Tina

ik heb het doorgestuurd

Reputatie 7
Badge +3

@Femkebrams Je kan de levering van de zending opvolgen via de track and trace van Bpost met pakketnummer 323200074942320064001040.

https://track.bpost.cloud/btr/web/#/home?lang=nl

Het klopt inderdaad dat leveringen momenteel vertraging kunnen oplopen. Alvast mijn excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Antonella

hey, danku. mijn vraag was of u toevallig wist wanneer die dan aankwam? mvg

Reputatie 7
Badge +3

@Femkebrams Ik heb hierover navraag gedaan bij de bevoegde dienst. Zodra ik feedback ontvang, laat ik dit weten. Groetjes, Antonella

Reageer