Beantwoord

iphone 11


ik heb op 27/3 een iphone 11 besteld. normaal werd die vandaag geleverd. 31/3.

niets gezien.. naar proximus gebeld, en het pakket had vertraging.. ze konden mij niet vertellen wanneer die aan kwam.. wat nu? 

mvg Femke brams

icon

Beste antwoord door tina.b 31 March 2020, 16:19

Bekijk origineel

21 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Femkebrams 

Vul je je profiel verder aan met klantgegevens ?

een order nummer ?

Dan kunnen we wellicht verder nakijken

groetjes

Tina

ik heb het doorgestuurd

Reputatie 7
Badge +3

@Femkebrams Je kan de levering van de zending opvolgen via de track and trace van Bpost met pakketnummer 323200074942320064001040.

https://track.bpost.cloud/btr/web/#/home?lang=nl

Het klopt inderdaad dat leveringen momenteel vertraging kunnen oplopen. Alvast mijn excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Antonella

hey, danku. mijn vraag was of u toevallig wist wanneer die dan aankwam? mvg

Reputatie 7
Badge +3

@Femkebrams Ik heb hierover navraag gedaan bij de bevoegde dienst. Zodra ik feedback ontvang, laat ik dit weten. Groetjes, Antonella

Beste,

ik heb 28 mei een iPhone 11 besteld maar nog altijd geen levering gehad volgens de klantenservice zou die gisteren geleverd zijn maar niks ontvangen zelfs geen trake en tracé nummer van mijn bestelling. Wie kan mij helpen aub.

 

ellen 

Reputatie 7
Badge +3

@ellensels Ik heb je bestelling en betaling teruggevonden. Het toestel is nog niet verstuurd, mijn excuses voor de verkeerde info dat je hierover hebt ontvangen. De bestelling is nog niet volledig verwerkt omdat er enkele zaken niet duidelijk zijn.

Klopt het dat je deze bestelling hebt gedaan voor het gsm-nummer in het pack eindigend op 460? Hier loopt momenteel nog een gecombineerd aanbod op met een Apple iPhone 8. Wens je deze stop te zetten? Ben je akkoord met de restwaarde dat aangerekend zal worden voor het verbreken van dit contract? Deze kost kan je checken via MyProximus. Wens je het abonnement Mobilus XL Unlimited te behouden?

Bedankt voor de info.

Groetjes,
Antonella

Geachte ik heb een i phone 11 besteld 

En nog steeds niks ontvangen binst ik op 6 juni alles betaald heb En als je bel open ze een klachtformulier en zeggen dat ze je gaan terug bellen en je oor er niks meer van echt schandalig

Reputatie 7
Badge +3

Dag @jessica22 vul je je profiel aan met klantgegevens en/of een ordernummer, dan kunnen we dit verder nakijken. Groetjes, Heidi

Geachte 

 

Mijn orde nummer is R000000110000FCTLF-1

Reputatie 7
Badge +3

Dossier 45588777 werd hiervoor inderdaad op 11/07/20 opgemaakt, ik vraag om je zo snel mogelijk te contacteren! Groetjes, Heidi

Stuur ik betalingsbewijs ook door of is dit niet nodig 

 

Mvg

Reputatie 7
Badge +3

De bevoegde dienst laat je weten wat ze precies nodig hebben!

Hello waar vin ik het mail aderes van de dienst om mijn betalingsbewijsje door te mailen 

 

Mvg

dit kun je via doc@proximus.com 

Geachte 

Mijn nummer is 0474425031

Het is altijd beter van geen privé gegevens op een openbaar forum te posten maar die in je forum profiel te zetten in één van de tekstvelden die aangeduid staan als privé zodat alleen de proximus medewerkers zelf die kunnen lezen.

Als je ingelogd bent op het forum
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor Pro⌘imus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op

Beste kan je zien waneer de levering plaats vin mijn nummer is 047442**** ik heb alles door gemaild

 

Mvg

@jessica22 Ter info:

Het zal waarschijnlijk voor morgen zijn als hier iemand van proximus zelf de draad opneemt en de achterliggende diensten terug bereikbaar zijn.

Reputatie 7
Badge +3

@jessica22 

Beste

hiervoor is dossier 45588777 in behandeling.  Onze collega kijkt alles na en zal je informeren zo gauw er update is.  Wordt vervolgd.  

Excuses voor het wachten

Groetjes

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@jessica22 Net telefonisch contact met jou gehad. Ben blij te horen dat je de iPhone vandaag hebt mogen ontvangen. Groetjes, Antonella

Reageer