Installatie: Proximus komt niet af...

  • 14 March 2020
  • 36 reacties
  • 1032 Bekeken

Bevestiging gekregen van Proximus voor installatie internet + tv op 10-03-2020. Proximus is niet komen opdagen, zonder verwittigen, uitleg of verontschuldiging… Speciaal daarvoor een dag verlof genomen + huurwagen verplaatsing van Gent naar Burg-Reuland (235 km enkel). Niet leuk. Ondertussen nieuwe afspraak gekregen (terug zonder uitleg of verontschuldigingen). Hopen dat het deze keer goed gaat. Mijn vertrouwen als nieuwe klant heeft toch een ferme deuk gekregen!


36 reacties

Nog steeds geen e-mail gevonden

rruudd@telenet.be

Reputatie 6
Badge +3

Aangezien het om een Telenet mail adres gaat zou ik ook proberen eens de webmail van Telenet te openen en daar in de SPAM map te kijken. Want deze mails worden niet doorgestuurd naar je e-mail programma:  https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/aanmelden-op-telenet-webmail en ook hier: https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/hoe-kan-ik-mappen-aanmaken-in-telenet-webmail Kijk eens in de map Spam.

Ter bijkomende info: Dit doe je ook best in het geval je proximus /skynet mail adressen hebt want velen gaan alleen kijken onder hun mail applicatie zelf.

Alle e-mails komen samen toe in Mail (Mac) - ook de Spam - geen e-mail van Proximus met link om wachtwoord te veranderen gekregen. Ik vraag me ook af waarom ik mijn wachtwoord zou moeten veranderen, ik kan perfect inloggen op myproximus...

Ja alleen de proximus medewerker die deze link gestuurd heeft om je wachtwoord te veranderen kan hiervan de oorzaak of de reden weten waarom je dit moet doen.

KoenN

“We hebben je via e-mail een nieuwe link opgestuurd waarbij je het wachtwoord kan aanpassen.
Mvg, KoenN”

Reputatie 6
Badge +3

Je kijk best ook eens op de webmail van Telenet. Het is die ongewenste mail filter die eerst werkt die draait op de mailservers van Telenet. Dus als daar de Proximus mail in terecht komt dan krijg je deze niet binnen in jouw mailprogramma. Dat is het geval bij iedere ISP.  Dan past werkt de 2de mailfiltering door ofwel de ingebouwde filter van het mail programma of diegene van je beveiligingsprogramma.

familievandesype

Bedankt voor de tip - maar heb ik ook al gecontroleerd. Eenvoudigst is wanneer Proximus e-mail nogmaals doorstuurt (naar rruudd@telenet.be) 🙂

Reputatie 6
Badge +3

Ik wou het gewoon verduidelijken. Ik ben het volkomen met jouw eens, jouw probleem is dat je de ingeplande afspraken niet kan zien onder my proximus.  Een wachtwoord resetten gaat dit natuurlijk niet oplossen. Dat is meer een intern systeem probleem die de synchronisatie moet doen van de afspraken met de persoonlijke my proximus zone van klanten. Ik vermoed dat je al beheerder bent: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_admin_vs_user/particulieren/support/myproximus/myproximus/myproximus-website/beheerder-of-gebruiker-in-myproximus.html Maar daar spreekt men enkel over facturen,abonnement maar niet specifiek over afspraken.

@Magdagascar normaal zouden de afspraken daar ook moeten te vinden zijn maar ofwel voeren ze dit niet altijd in ofwel heb je een probleem met myproximus  zoals nog wel voorvalt.

Maandag komen de proximus medewerkers hier terug langs om je verder op de hoogte te houden en deze nog eens door te sturen .

Reputatie 7
Badge +3

@Magdagascar Afspraak voor morgen 16/6/20 staat geregistreerd om uit te voeren.Excuses voor de verwarring.Groetjes,Joel

Reageer