Beantwoord

installatie fiber in nieuwbouw - hoe aanvragen?

  • 25 August 2020
  • 31 reacties
  • 1167 Bekeken

Ik bestelde vandaag een flexpakket met zowel internet, televisie als 2 GSM-abonnementen. De reden waarom ik dat deed, is omdat er in mijn nieuwbouwabonnement een fibernet verbinding voorhanden is (bevindt zich in één van de rode vierkantjes op de afbeelding).

Op mijn bestelling is er echter geen sprake van fiber. Hoe kan ik zeker zijn dat men bij installatie weldegelijk fiber geïnstalleerd wordt? Ik vind daar nergens een duidelijk antwoord op. 

Ik ben voor alle duidelijkheid een nieuwe klant en er is nog geen enkele andere aansluiting in het appartement. 

 

 

icon

Beste antwoord door Martin 25 August 2020, 17:15

Bekijk origineel

31 reacties

Ik ben ik ook benieuwd wat er mogen aan informatie komt, hopelijk valt het allemaal wat mee en kun je toch nog op fiber aangesloten worden...

Reputatie 7
Badge +3

@BDeBra kun je in het klantprofiel klantgegevens toevoegen voor nazicht? Groetjes, Heidi

@BDeBrakun je in het klantprofiel klantgegevens toevoegen voor nazicht? Groetjes, Heidi

Beste @HeidiE , heb ik zonet gedaan!

Reputatie 7
Badge +3

@BDeBra dossier 46009131 werd opgemaakt voor de betrokken dienst Fiber, die je verder zal contacteren! Groetjes, Heidi

Bedankt voor de opvolging!

Reputatie 7
Badge +3

@BDeBra Uw vraag is doorgegeven onder dossier 46009131 naar de dienst van Fiber.Deze gaan het nakijken en dan zelf ook terug contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reageer