Beantwoord

installatie fiber in nieuwbouw - hoe aanvragen?

• 25 August 2020
  • 31 reacties
  • 1212 Bekeken

Toon eerste bericht

31 reacties

Dat is zeker glasvezel. Anders zou je met internet Max maar aan 100 geraken. Dat bestaat ook in internet start, is minder rap en goedkoper vermoed ik.

inderdaad  

als je eens kijkt op → http://proximus.be/internetsnelheid  zou je aan de snelheid die daar gegeven wordt zou je kunnen afleiden als het ook al over fiber gaat zodra je snelheden boven 100Mbps ziet staan gaat het over glasvezel.

dat vermoed ik natuurlijk ook maar omdat de proximus medewerkers spreken van een gewone installatie eerst te laten doorgaan, wordt de verwarring maar groter en daarom dat er ook maar duidelijkheid zal komen als iemand van prox bij de verantwoordelijken de juiste en nodige informatie krijgt over het verloop van deze voorziene aansluiting 

Ik heb natuurlijk zelf een verkeerde aansluting gevraagd, maar pas nadat ik nergens  de optie voor fiber zag.

Los daarvan: het zou toch maar al te absurd zijn dat ze eerst iemand langs sturen om vast te stellen dat er geen gewone verbinding kan aangesloten worden, maar enkel fiber, terwijl ik ook vragende partij ben om het om te zetten naar fiber? Ik denk dat ik nog even afwacht tot er hier inderdaad iemand van proximus reageert. De installatie is toch pas nodig vanaf 18 september. 

Ik ben ik ook benieuwd wat er mogen aan informatie komt, hopelijk valt het allemaal wat mee en kun je toch nog op fiber aangesloten worden...

Reputatie 7
Badge +3

@BDeBra kun je in het klantprofiel klantgegevens toevoegen voor nazicht? Groetjes, Heidi

@BDeBrakun je in het klantprofiel klantgegevens toevoegen voor nazicht? Groetjes, Heidi

Beste @HeidiE , heb ik zonet gedaan!

Reageer