Vraag

installatie en klantendienst

  • 19 November 2021
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

23/08 overgestapt naar Proximus nog geen tv geen internet. Bij de Klantendienst word opgehangen

 

Drukte is geen excuus, leuke praatjes en reclame maar onvoorbereid/onbemiddeld om een grotere marktaandeel te veroveren, al was het internet 10x zo snel (wat niet zo is, verschil is verwaarloosbaar) wij hebben echt spijt.


1 reactie

in afwachting van een antwoord van Prox forummedewerker , kan je al eens kijken wat je als resultaat krijgt hier:

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reageer