Beantwoord

instalatie internet en tv

  • 25 December 2022
  • 2 reacties
  • 113 Bekeken

Wij hadden een afspraak met de technieker op 13/12 tussen 8u en 17u om internet en tv te komen installeren in onze nieuwe woning, we zijn nieuwe klanten. Mijn vriendin had daarvoor een dag verlof genomen. S’avonds om 19u30 krijgen wij een sms dat de technieker is langsgeweest tussen 8u en 17u en dat hij niemand heeft aangetroffen op ons adres, wat niet het geval was want mijn vriendin was heel de dag thuis. Dan hebben we gebeld naar proximus en alles uitgelegd dat we echt internet nodig hebben doordat mijn vriendin nog steeds van thuis uit moet werken, wat niet mogelijk is zonder internet. We gingen 1 terabite krijgen op ons gsm abbonement maar dit was niet mogelijk omdat we met ons gsm abbonement niet bij Proximus zitten. Wij moesten zelf een nieuwe afspraak maken voor de installatie. We hebben dan een nieuwe datum gekregen 24/12 tussen 8u en 17u, heel de dag thuis gebleven, opnieuw geen technieker gezien, opnieuw gebeld, opnieuw hetzelfde verhaal, nu gaan we maandag een telefoon krijgen van Proximus om weeral een nieuwe afspraak te maken, onze nieuwe woning is volledig voorzien van domotica en staat nog geprogrammeerd van de vorige eigenaars, voor dit programma te kunnen aanpassen hebben we internet nodig die verbonden is met het domotica programma, elke morgend en avond springt de verwarming aan in slaapkamers die niet nodig zijn, we kunnen deze verwarming echter niet manueel uitschakelen. Dit is voor ons een meerkost. Ondertussen zitten we al bijna 3 weken na onze eerste afspraak nog steeds zonder internet, is dit hoe Proximus nieuwe klanten behandeld?

icon

Beste antwoord door Martin 25 December 2022, 16:03

Bekijk origineel

2 reacties

Ter info: Hiervoor best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct verder kunnen van zodra ze hier de draad terug opnemen maandag.

NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
Op het ☎️📞 (gratis) 0800 22 800 van de helpdesk kan je dan wel nog terecht, maar als er beroep moet gedaan worden op info van achterliggende diensten, zal niet altijd een oplossing kunnen aangeboden worden.

Reputatie 7
Badge +3

@Stijn en Tina  Onze excuses. Ik zie dat morgen jullie morgen  een 4G modem ontvangen om tijdelijk verder te kunnen tot 6/1  de datum dat jullie  installatie definitie afgerond wordt. Ik heb een update aan het dossier toegevoegd im tussen te komen voor deze hinder.  Luc

Reageer