Vraag

in orde brengen aansluiting Fiber.

  • 21 March 2023
  • 1 reactie
  • 125 Bekeken

Eind november 2022 is er bij ons een technieker (solutions30) langs geweest om het signaal van Fiber uit te meten met de bedoeling dit te komen vergrendelen voor verdere indienstneming door Proximus.

Er werd een verlies vastgesteld op +-183 meter van ons vandaan?

De technieker ging hier een verslag van maken zodat dit hierna in orde kon gebracht worden. Na de herstelling zou men terug komen om terug uit te meten en te vergrendelen.

22/01/2023 gemaild naar solutions30@fiberklaar.be. Antwoord 23/1 gekregen: Hebben hun technieker gecontacteerd. wij zullen nog even moeten wachten!

23 Maart; nog steeds niet gecontacteerd geweest.

Wij wachten nog steeds !


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Rudy Herremans ik informeer bij de achterliggende dienst! We houden je op de hoogte. Groetjes, Heidi

Reageer