Ik kan echt niet meer volgen met het beleid van Proximus ?
Zijn ze nu jaar na jaar niet enkel duurder aan het worden , maar ook nog slechter als het om “support” gaat!
Als je hun voorwaarden leest op de site is het allemaal wel veel belovend hoor; maar in werkelijkheid is het een trein die met vierkante wielen niet op gang geraakt.
- service die gewoon niet werkt.
- onduidelijke website met veel te veel links naar ‘oplossingen’ waar je op den duur het bos niet meer door de bomen ziet.
- De shat met een Bizz-expert die normaal binnen het uur reageert ???? na 24 u krijg je de vraag om je telefoonnummer te geven om na te gaan wie je bent ? wat heeft het nut van een account als ze nog niet weten over wie het gaat ? dan geef je het nummer … en moet je weer 24 uur wachten op een volgende vraag om dan uiteindelijk geen antwoord meer te krijgen … maar nog eens 24uur later wel een uitnodiging voor een klanten tevredenheid enquête in te vullen over die laatste tussenkomst via shat …. hahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!
- als je dan via alle kanalen die maar beschikbaar zijn eindelijk een afspraak krijgt geregeld, die eerlijk gezegd super was omdat ze een externe firma sturen en ik het geluk heb van een technieker binnen te krijgen die verstand van zaken heeft en ook degelijk is in zijn werk (een pluim voor de technieker) dan stuurt Proximus op zijn beurt een berichtje om te zeggen dat mijn aangekochte toestel (ik heb nooit een toestel aangekocht) vervangen is door een toestel waarvoor ik extra huur ga moeten betalen? terwijl ik al jaar en dag dez toestellen huur? weten ze nog waar ze mee bezig zijn ?