Beantwoord

Ik krijg maar geen afspraak vast voor een nieuwe aansluiting

  • 16 August 2019
  • 29 reacties
  • 644 Bekeken

Ik weet niet wat het probleem is maar op 19 juli heb ik al mijn verhuis aangevraagd. Men ging mij contacteren voor een afspraak maar toen ik na 2 weken nog niets gehoord had toch maar eens zelf gebeld. Telkens belooft men mij terug te bellen om een afspraak te maken en uiteindelijk word ik niet teruggebeld. Ik heb ondertussen al uren wachtmuziek mogen aanhoren want ik moet altijd het gekende 0800-nummer bellen, ik krijg altijd een andere operator aan de lijn die probeert uit te zoeken wat het probleem is. En telkens weer hetzelfde antwoord: ik heb het doorgegeven, u zult binnen de 24u gebeld worden om een afspraak te krijgen. Niet dus! Ondertussen zijn we een maand verder en is er nog niks gebeurd. Ik wil nog begrip tonen voor het feit dat alles wat langer duurt in de vakantie, maar dit tart echt alle verbeelding. Als het niet lukt om mij aan te sluiten op mijn nieuw adres, zeg dat dan direct, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Ik was graag bij Proximus gebleven omwille van het goede aanbod kinder-TV maar er zal niets anders opzitten dan naar de concurrentie over te stappen op deze manier. Mijn geduld is nu echt helemaal OP!
icon

Beste antwoord door M_016 16 August 2019, 18:09

Bekijk origineel

29 reacties

Beste,

dit EXACTE verhaal is de reden waarom ik hier op het forum terecht gekomen ben. Wij wachten van 22/7 op aansluiting. Eerst werd dit allemaal niet genoteerd en geen dossier aangemaakt en nu zitten we 'officieel' sinds 26/8 of zo op Proximus te wachten. Nog steeds geen beweging of datum wanneer ze langskomen. Het 0800 nummer kan ons niks zeggen, ze zeggen dat we bij een team gezet zijn dat ze niet kunnen contacteren, etc.. ik vind dit een hele frustrerende situatie omdat er nauwelijks gecommuniceerd wordt wat het effectieve probleem is.
Kan iemand ons ook eindelijk eens komen helpen?
Reputatie 7
Badge +3
Ik wou hier toch nog even laten weten dat we intussen TV en internet hebben!!! Vorige week ging de technieker langskomen. Mijn man was thuis en stuurde een berichtje: "de kabel ligt er, maar nu moeten we nog bellen voor een afspraak voor de aansluiting zelf. Bel jij of bel ik?" Mijn haar ging al helemaal rechtop staan, maar dat bleek dus een grapje te zijn van mijn man 😁 We hebben er net geen 2 maanden op moeten wachten, maar op de voorziene dag was meteen alles in orde 😎


Ik heb wel nog een vraagje: bij gebrek aan wifi hebben zowel mijn man als ik data moeten bijkopen omdat ons databundel (waar we normaal gezien ruimschoots mee toekomen) op was. Er is ons toen gezegd dat we hier wellicht een tegemoetkoming voor zouden krijgen (beiden bij proximus; voor mij wel werk-gsm maar extra data moet ik wel zelf betalen). Langs welke weg moeten we dit doen? Ik zie het echt niet zitten om nog naar die 0800-lijn te bellen...

Dag Nele,
Voor het nummer met 14 achteraan zie ik dat het nodige reeds werd rechtgezet.
Voor het nummer met 79 achteraan werden er tot op heden geen kosten gefactureerd voor uw rekening.
Groetjes,
Antonella
Reputatie 7
Badge +3
Beste,

dit EXACTE verhaal is de reden waarom ik hier op het forum terecht gekomen ben. Wij wachten van 22/7 op aansluiting. Eerst werd dit allemaal niet genoteerd en geen dossier aangemaakt en nu zitten we 'officieel' sinds 26/8 of zo op Proximus te wachten. Nog steeds geen beweging of datum wanneer ze langskomen. Het 0800 nummer kan ons niks zeggen, ze zeggen dat we bij een team gezet zijn dat ze niet kunnen contacteren, etc.. ik vind dit een hele frustrerende situatie omdat er nauwelijks gecommuniceerd wordt wat het effectieve probleem is.
Kan iemand ons ook eindelijk eens komen helpen?

Dag elinedeboth,
Er is geen infrastructuur aanwezig op het adres dat wij hebben doorgekregen als installatieadres. Het is toch huisnummer 16?
Groetjes,
Antonella
Reputatie 7
Badge +3
@Nele1978
bedankt voor het invullen van de gsm-nrs
voor het nr dat eindigt op 14 werd op 12-9 een tegemoetkoming opgesteld voor aankoop extra bundels. Verder zie ik geen andere kosten klaarstaan.
voor het andere nr zie ik dat de aangevraagde bundels toch niet worden aangerekend op je laatste factuur ?
Mag ik er van uitgaan dat het in orde is ?

vriendelijke groeten,
Tina

Reageer