Herroepingsrecht wordt niet volledig uitgevoerd

  • 24 October 2018
  • 1 reactie
  • 226 Bekeken

Reputatie 1
beste,

bestelnummer: R4webshop001776807

Te 13 september 2018 heb ik mijn herroepings recht geactiveerd op deze bestelling.De terug betaling van de betaalde gelden (149€) is nog steeds niet in orde, terwijl er mij 13 september bevestigd is geweest dat de terug betaling binnen de 14 dagen ging gebeuren. Ondertussen heb ik 2x contact gehad met jullie telefoon center waar mij, 1x is medegedeeld dat ik dealer.collection@proximus.com (dit op 19.10.2018 en er is geen antwoord op gekomen), en 1x dat ik gewoon moest afwachten, is medegedeeld. Ik ben ook in het contact center geweest met dezelfde vraag waar mij mede werd gedeeld dat, de webshop de webshop is, en dat ze verder niets konden doen. Als ik mijn betaalde goederen niet terug betaald krijg deze week zie ik geen andere oplossing als naar de consumenten ombudsdienst toe te stappen. Ik hoop dat we ZEER snel tot een oplossing voor dit probleem komen.

1 reactie

Hoi Kenneth

Mag ik vragen of het opgelost is geraakt? Zo ja, hoe dan? Ik zit namelijk met hetzelfde probleem. Bij Proximus krijg ik geen eenduidig antwoord en vooral GEEN OPLOSSING.

Reageer