Vraag

happy house bezoek

  • 31 October 2019
  • 13 reacties
  • 964 Bekeken

op 28/10/2019 krijg ik bezoek van technieker die komt kijken naar wifi in huis. heel vriendelijke man… vaststelling die dag lage mb/s download .. modem vervangen en tot vaststelling komen dat ik mijn limiet had overschreden ( geen enkele waarschuwing hier van gehad noch email noch sms) . dus extra volume aangekocht en internet werkte normaal. en technieker weg … nu krijg ik een brief en lees het volgende “ controle van de signaalsterkte in kamers waar u gebruik wil maken van wifi “ hier frons ik dan mijn wenkbrauwen want hij is niet verder geweest dan mijn living waar mijn modem staat. niets gecheckt op de kamers of op mijn binnenkoer …. 


13 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ricky,

 

Werkt alles terug naar behoren sinds er terug volume op je abo staat?

alles werkt naar behoren … ik maakte gewoon een bedenking.. jullie sturen uitnodiging om mijn wifi in huis te verbeteren (happy house). ik zeg tegen technieker op binnenkoer ( vlak naast huis 10 meter van de modem af) dat ik daar met laptop niet zo een goede verbinding heb als ook op slaapkamer tweede verdiep… regelmatig de laatste weken ook blokjesvorming op een TV .. Hij doet er niets mee.. dus ja ...

Louter ter bijkomende info:
pas maandag komen de mensen van Proximus zelf hier terug langs op het forum.

dank u wel martin.. zal wel een reactie horen van proximus zelf

Reputatie 7
Badge +4

@rickyblue het is inderdaad wel de bedoeling dat de technicus een paar testen doet in de ruimte waar je wifi problemen hebt, de problemen die je hebt zijn inderdaad duidelijk gerelateerd aan wifi kwaliteit problemen. Het kan dus nodig zijn om bijvoorbeeld een wifi booster te plaatsen om overal goede wifi te hebben. Ik wil gerust een nieuwe afspraak voor je maken zodat deze keer alles kan nagekeken worden. 

bedankt voor snelle antwoord .. mag  altijd als gratis is ..ik heb ontvangst op die plaatsen maar bv filmkes bekijken is met haperingen …..

Reputatie 7
Badge +4

@rickyblue Stuur gerust enkele datums wanneer dit voor jou kan passen, dan maak ik voor jou een nieuwe afspraak.

donderdag namiddag 7/11 woensdag nm 13/11 donderdag namiddag 14/11

Reputatie 7
Badge +4

@rickyblue Nieuwe Happy House interventie staat gepland op donderdagnamiddag 14/11/2019.

genoteerd . super is toch een gratis interventie ? 

Reputatie 7
Badge +4

genoteerd . super is toch een gratis interventie ? 


Een Happy House bezoek is gratis.

super ook geen maandelijkse kosten indien er een booster word geplaatst . vraag liever dan misverstanden achteraf sorry hiervoor

Dat is een ander paar mouwen denk ik maar inderdaad best bevestiging afwachten...

Reageer