Beantwoord

Happy House

  • 1 April 2019
  • 8 reacties
  • 717 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2
Op 26/03 heb ik het bezoek gekregen van een technicus maar veel heeft dat niet geholpen
het was ook nieumand van Proximus zelf
ik kan wel inloggen op My Proximus via Firefox maar niet via chrome
en als ik gewoon hulp wil vragen aan Proximus krijg ik steede een pagina met Bad Request
ik heb dat aan die man gezegd maar hij kon dat niet oplossen
Wie zou mij kunnen helpen hiermee
Vrindelijke groeten
Jan
icon

Beste antwoord door Jan Roelants 1 April 2019, 18:36

Bekijk origineel

8 reacties

Zou je op een ander toestel kunnen testen of dit ook verschijnt op Chrome met jouw MyProximus account?

Heb je toevallig plugins of iets dergelijks actief staan op jouw Chrome? Mogelijks kan de standaardinstellingen hiervan resetten helpen.
Reputatie 7
Badge +4
ter info:
Web Browsers - How to Fix a "Bad Request" Error
https://kb.wisc.edu/helpdesk/page.php?id=47897

bv.
rechts boven chrome aanpassen en beheren - meer hulpprogramma's - browsergegevens wissen
of eventueel ook via geschiedenis

indien het probleem op deze manier niet zou opgelost kunnen worden: chrome verwijderen (bv. via gratis ccleaner tool) en opnieuw installeren

succes
Reputatie 4
Badge +2
Ik ben8è en niet zo goed thuis op pc kan ik nog eenvoudiger geholpen worden dooer mijn LT op afsand over te nemen en alles op punt te sellen
mvg
Jan
Open Chrome op je computer.
Klik rechtsboven op Meer (drie puntjes of streepjes boven elkaar)
> Instellingen.
Klik onderaan op Geavanceerd.
Klik onder Resetten en opruimen op Instellingen resetten
> Instellingen resetten.
Reputatie 7
Badge +4
@Jan Roelants … nooit uw PC laten overnemen op afstand, desgevallend familie of goede vrienden raadplegen voor hulp per plaatse indien nodig (dit is een publiek forum)

Advies van Martin stemt het best overeen met de google aanbevelingen hieromtrent:
https://support.google.com/chrome/answer/95647?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=nl

Indien het niet zou lukken, hou ons op de hoogte via dit forum (desgevallend grijpen we naar noodmaatregelen = chrome verwijderen en terug installeren)
Reputatie 4
Badge +2
Ik moet jullie zeer bedanken en heb gedaan wat Martin gevraagd heeft ;
heb mij opnieuw geregistreerd op my Proximus en het is terug normaal ik dank Wenzel M 016En voornamelijk Martin
Moet zeggen dat ik 87 ben en blij dat ik wat heb bijgeleerd
nog een woord over het Happy House bezoek
dat was vlug gedaan zonder oplossing
Nogmaals mijn dank
Vriendelijke groeten
Jan Roeolants
Graag gedaan Jan en blij te horen dat het terug werkt.
Reputatie 4
Badge +2
Nog eens bedankt Martin Heb wel nieuwe accounts moeten aanmaken voor Google en Facebook
nu ben ik terug in orde want ik was al mijn vrienden kwijt xxx

Reageer