Beantwoord

Gsm

  • 16 May 2018
  • 6 reacties
  • 273 Bekeken

Ik heb ongeveer een week geleden via een chatgesprek met een zekere Winde een gsm aangevraagd. Die had gisteren (15/05) moeten aankomen volgens haar. Ik heb echter niks ontvangen, geen bevestigingsmail, geen factuur en ook geen gsm.
icon

Beste antwoord door AkiW 18 May 2018, 19:08

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste,kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken gsmnummer of klantennummer geven waarvoor dit werd aangevraagd? Dan kijk ik na of aan da hand daarvan iets kan terugvinden. Groetjes Freya
Reputatie 6
Badge +3
Hallo, heb je dan ook al een bevestigingsmail met een bestellings nr daarvan ontvangen? Heb je een bestellings nr voor mij? Groeten, Aw
nee heb geen bevestigingsmail ontvangen, vond het al raar.
Ik heb spijtig genoeg het gesprek ook niet bewaard
Reputatie 6
Badge +3
Er blijkt een probleem te zijn met Dieter Wuyts of met jou, Door de financiële status wordt een bestelling geweigerd. We hebben gevraagd om dit na te kijken, want we vermoeden een vergissing. Groeten. Jan
alle telefoonnummers vallen onder hetzelfde abonnement en worden tijdig betaald. Komt u zo snel mogelijk hierop terug?
Reputatie 6
Badge +3
Hallo, onze interne dienst heeft je financiële status nu rechtgezet. Het zal nu wel mogelijk zijn. Ik raad je aan om de bestelling opnieuw aan te vragen, via onze telefonische klantendienst op het gratis nummer 0800 22 800, ofwel zelf online op onze Proximuswebsite. Groeten, Aw