Beantwoord

Gratis WiFi Booster bij omschakeling naar Flex Pack niet ontvangen

  • 21 February 2021
  • 21 reacties
  • 422 Bekeken

Reputatie 1

Beste Forumleden / Proximus-medewerkers, 

Wij ervaren eenzelfde situaties zoals beschreven door MichelS in deze post: https://nl.forum.proximus.be/internet-10/wifibooster-flex-pack-52138

Wij hebben een goei 3 maanden geleden de brief ontvangen dat ons abonnement omgezet zou worden naar Flex (een maand na ontvangst van de brief) en dat we een gratis WiFi Booster zouden ontvangen. (omdat wij een pack met vaste telefonie hebben) 

Helaas zijn we nu een goei 2 maanden na het moment waarop het abonnement werd omgezet maar is deze WiFi Booster nog niet toegekomen. Kan dit even nagekeken worden aub ? 

Alvast hartelijk dank. 

MVG, 
Tim

icon

Beste antwoord door tina.b 22 February 2021, 11:20

Bekijk origineel

21 reacties

Beste Tina,

Bedankt voor de support. Wifi booster is intussen geïnstalleerd en alles werkt perfect.

Vriendelijke groeten,

Rob

Reputatie 7
Badge +3

@Rob Van Lancker 

je hebt inderdaad een pack met vaste lijn

ik zal het nodige doen om de wifi booster te laten verzenden

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Ikke85

beste,

ik heb een aanvraag ingediend om de wifi booster te versturen via bpost.

Een mail is verstuurd met informatie over verzending.

goede ontvangst.

Groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Olivier1986 Ik heb de aanvraag ingeleid en de WiFibooster zal op 04/01/2022 door Bpost geleverd worden.Groetjes,Joel

Reputatie 1

@Ikke85

beste,

ik heb een aanvraag ingediend om de wifi booster te versturen via bpost.

Een mail is verstuurd met informatie over verzending.

goede ontvangst.

Groeten

Tina

Beste Tina, 

Hartelijk dank voor uw bericht. De Wifi booster werd vandaag geleverd. Bedankt voor de verzending. Ik zal deze komend weekend in gebruik nemen. 

MVG, 

Tim 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @NathR de WiFi Booster zal maandag aan huis geleverd worden! groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@CanootD 

goedemorgen

ik zie dat de wifi booster nog niet toegevoegd is

Ik maak dat dadelijk in orde

Bevestigingsmails worden opgestuurd

groeten

Tina

FYI: morgen zullen de proximus forummedewerkers dit verder voor je onderzoeken.

PS: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens in je forumprofiel plaatsen, doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
→ ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen ( in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

Reputatie 1

PS: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens in je forumprofiel plaatsen

Dag Martin, 

Hartelijk dank voor je snelle reactie. Bovenstaande werd ondertussen gedaan. 

MVG, 

Tim 

Als je Flex met vaste telefonie inbegrepen hebt dan zal morgen wel een Proximus forummedewerker wel het nodige doen en ondertussen zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen.  

Bedankt Tina.

Dag Joel

dank je wel!

Mvg

Olivier

Beste, 

Ook mijn ouders zijn overgeschakeld naar een flex pack met vaste lijn en zouden graag een gratis Wi-Fi Booster willen aanvragen. Zo kunnen zij in de tuin ook genieten van een goede Wi-Fi ontvangst. Gegevens zijn aangevuld in mijn profiel. Alvast bedankt voor de opvolging.

Mvg,

Nathalie

Reputatie 7
Badge +3

@Ikke85 Fijn om te horen dat alles in orde is gekomen.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Rob Van Lancker 

prima, dank voor feedback

Reeds enige tijd geleden overgeschakeld naar Flex. Nog geen Wifibooster ontvangen. Zou die nochtans goed kunnen gebruiken.

Vriendelijke groeten,

Rob Van Lancker

Beste

 

ik heb gisteren de migratie aangevraagd naar een Flex pakket. Zou u mij een wifi-booster kunnen opsturen?

 

Mvg

Olivier

FYI: als je een flex hebt met een vaste lijn inbegrepen, dan heb je inderdaad recht op een wifi booster in bruikleen.

Dag Martin

In het pakket zit inderdaad een vaste lijn vervat.

Mvg

Olivier

Beste,

 

Vorige week vrijdag 15 april ook een omschakeling gevraagd naar Flex met vast lijn en Wifi Booster.

Wifibooster zou nagestuurd worden, maar heb nog niets ontvangen.

 

@Proximus_Forummedewerkers  @CanootD heeft een nieuwe post opgestart met dezelfde inhoud 

hier → https://nl.forum.proximus.be/afspraken-leveringen-47/wifi-booster-bij-omschakeling-naar-flex-55951

Reageer