Geen levering gsm

  • 19 October 2018
  • 19 reacties
  • 515 Bekeken

amaai,, wat een ellende jullie e-shop.. eerst een heel gedoe voor dat mijn gsm geleverd zou worden.. heb jullie zelf enkele malen proberen te bellen. vandaag (19/10) zou de gsm tussen 8 en 17u geleverd worden. aangezien de postbode is doorgereden had die geen pakje bij.. de klantendienst gebeld, mevrouw mij in wacht gezet en afgedrukt, opnieuw terug gebeld, heb ik een ander nr gebeld dat ze mij gegeven die hebbe mij laten terug bellen naar de klantendienst, die hebben me terug laten bellen naar dat nr.. zij een mail opgesteld en vanavond een mail terug gehad dat zij dit niet behandelen enkel de simkaarten.

order is gemaakt op 6/10/2018, hij is netjez betaald.. via bpost tracker geen pakketje te vinden.. ik vraag me af waarom mijn samsung galaxy s9 ergens zit..
ordernr R4WEBSHOP001973599

hopelijk snel een antwoord
wij moeten met alles inorde zijn of sluiten de boel af. maar jullie komen geen afspraken na.. dankjewel proximus, hoe kan ik deze bestelling annuleren?

teleurgestelde en ontevreden klant..

19 reacties

Hallo, werd dit intussen opgelost?
Ik heb zelf een smartphone besteld, maar bij Proximus kan NIEMAND mij vertellen wanneer mijn bestelling zal 'behandeld' worden, laat staan GELEVERD!

Ik begin me zorgen te maken....
ik heb net een sms gekregen dat mijn mobiel abo is aangepast.. en een privebericht op het forum dat mijn bestelling staat voor te leveren op woensdag.. maar kga voor de zekerheid nog eens belle strax.. dus ik hoop dat dit nu wel goed gaat.. wat hebben ze jou verteld.??
ik heb naar de klantendienst gebeld waarom de status van mijn bestelling maar niet wijzigt, er werd mij verteld 'ik vraag het even na' maar eigenlijk werd er gewoon afgelegd... ik bel dus opnieuw terug, iemand anders aan de lijn nu, die gaat het ook 'even navragen', uiteindelijk geeft ze met het nummer 0800 99974 om naar te bellen. Op dat nummer kan ik echter niemand bereiken, gewoon continu een snelle bezettoon (geen verbinding mogelijk). Daarna heb ik via de chat contact genomen, daar werd me verteld dat ze eigenlijk niet weten wat er gaande is... ik zou zogezegd een mail met een update ontvangen vanmiddag maar ik wacht nog steeds...
jah idd heb ik vorige week ook aan de hand gehad.. mijn bestelling is geplaatst op 6oktober e... hopelijk leveren ze woensdag als afgesproken mijn toestel..
Ok, zou je me op de hoogte willen houden? (dan heb ik zo'n beetje een idee waar ik me aan kan verwachten)
Wat was uiteindelijk de doorslaggevende factor om een leveringsdatum te krijgen?
doorslaggevend..? kweeni kben dagelijks blijve belle.. en blijve pushen.. krijg wel smsse ondertss van proximus da mijn nieuw abo geactiveerd wordt mo heb nog geen toestel.. dus kwacht af tot woensdag.. il hou je op de hoogte..

mvg
Hier hetzelfde. Vrijdag smartphone besteld, zaterdag zou hij normaal worden geleverd.. niets gezien .. op site staat dat hij zou geleverd zijn via Bpost home delivery. Tot op vandaag nog niets gehoord,gezien, ontvangen...pfff
hier al van 6 oktober.. niemand weet hoe het komt.. net telefoon gehad.. maar was te laat.. ze hebbe voicemail ingesproke dat ze sffs nog eens gaan contacteren.. mag wel na 3weken wachten..

mag ik vragen om welk toestel het gaat..???
Bij mij gaat het om een Huawei P20
toch een heel ander toestel.. snap ut gwn niet.. jammer allemaal..
Bij mij om een galaxy A6 Lavender. Met abonnement 😕
en bij mij om een galaxy s9 purple..
allez, hier een mailtje gekregen van bpost.. de postbode zou onderweg zijn met mijn pakje.. ik ben benieuwd..
Is jou pakketje al geleverd ondertussen ?
Mijn pakketje is ondertss geleverd.. netjes zoals in de app staat.. na 3 weken wachten eindelijk in mijn bezit... ☺ wel frustrerende weken geweest...

Hou me op de hoogte van jullie pakketje e..
Ik heb hetzelfde probleem, ik bestelde(R4WEBSHOP002028528) een iPhone 8 256GB Silver BMID TrioSIM dus met abonnement.En ik heb ook enkel een orderbevestiging gekregen en voor de rest niets! IK bestelde deze gsm op 18/10/2018, tussen 18:00u en 19:00. Deze gsm zou ook zogezegd de volgende dag, 19/10/2018, toekomen... Nu zijn we 23/10/2018 en heb ik geen extra mails gekregen, niet van Bpost Home delivery nog van proximus zelf. Raadpleeg ik de link in mijn orderbevestiging mail om je bestelling op te volgen dan staat mijn bestelling nog steeds gewoon op ontvangen. Komt deze ooit in behandeling??
Was bij mij ook.. ik ben blijven bellen en chatten etc.. en nu vandaag eindelijk ontvangen.. heb het kunne volgen in de myproximus app vandaag..
Wat ambetant is dat ze voor het meeste jouw proximus nr vragen maar aangezien e nog niets is toegekomen, heb ik nog geen idee wat men nieuw gsm nr is. En hoelang duurde het ongeveer tot de bestelling in behandeling kwam? want ik heb ook al naar 080022800 gebeld en in de orderbevestiging zeggen ze om steeds uw die code te geven (R4WEBSHOP002028528) maar als je dan effectief belt, zeggen ze dat ze er niets mee kunnen doen.

Ook vragen ze om mijn klantennummer, maar in de bijlage(aanvraag van overdracht en contract) van mijn orderbevestigings mail staat dat het klantennummer door proximus zal worden ingevuld. Maar ik heb echter nog geen mails hierover ontvangen...
Vrijdag zou mijn toestel geleverd worden.. dat was niet doorgegaan. Maar het is een heel gedoe geweest.. ik had echter het geluk dat ik voor de rest al een klantennr had.. ik zou gwn blijven bellen en mensen op de proximus chat blijven lastig vallen.. ik heb dit ook dagelijks gedaan.. bellen etc.. heel vervelend voor die mensen maar voor jou ook..

Reageer