Vraag

Geen bestelnummer en betalingsbevestiging ontvangen.

  • 17 February 2020
  • 7 reacties
  • 487 Bekeken

Beste, 

 

Ik heb zaterdag rond 00:55 de galaxy s20 plus bestelt. Waarvan ik 199 euro reeds al voor betaald heb. Heb het op mijn bestaande proximus abonnement toegevoegd. Hoewel ik tot nu toe nog geen bevestigingsmail heb ontvangen van mijn betaling en bestelnummer... Kan er iemand mij verder helpen?


7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Avni Donmez

het order staat inderdaad nog niet onder je klantennummer.

Voorbestellingen zijn alleen mogelijk via de website www.proximus.be/samsungs20 : dat heb je gedaan ?

Misschien zijn er veel bestellingen binnen gekomen die nog niet verwerkt zijn.  

Er is 15-2-20 rond 03u een bericht via mail  gestuurd dat je winkelmandje nog niet afgewerkt was ? Dat is daarna wel nog gebeurd veronderstel ik ?

Daarna zie ik verzonden brieven met bestelling op : dus als bevestiging per post gaat komen, moet dat in de loop van de week toekomen ?

wil je ons op de hoogte houden als je tegen t einde van de week nog steeds niets hebt gehoord/ontvangen ?

Dan kijken we het verder na ahv meer details die je dan kan doorsturen.

mvg,

tina

@tina.b

"Voorbestellingen zijn alleen mogelijk via de website www.proximus.be/samsungs20 : dat heb je gedaan ?"

Dat klopt.

"Er is 15-2-20 rond 03u een bericht via mail  gestuurd dat je winkelmandje nog niet afgewerkt was ? Dat is daarna wel nog gebeurd veronderstel ik ?"

Deze heb ik later inderdaad afgwerkt.

"Daarna zie ik verzonden brieven met bestelling op : dus als bevestiging per post gaat komen, moet dat in de loop van de week toekomen ?"

Dat hoop ik toch ... Ik heb mijn adres ingegeven vooraleer de betaling werd uitgevoerd.

Ik zou ook wel even willen melden dat bij het selecteren van op welke gsm nummer ik het abonnement zou willen. Kreeg ik enkel als optie de SIM die ik heb staan als extra voor tablet/laptop... Zou dit invloed hebben op mijn bestelling?

Reputatie 7
Badge +3


Ik zou ook wel even willen melden dat bij het selecteren van op welke gsm nummer ik het abonnement zou willen. Kreeg ik enkel als optie de SIM die ik heb staan als extra voor tablet/laptop... Zou dit invloed hebben op mijn bestelling?

@Avni Donmez  Dat zou inderdaad de reden kunnen zijn dat wij de bestelling niet terugvinden onder jouw klantennummer en de verwerking ervan niet is gebeurd.  Het is namelijk niet mogelijk om een gecombineerd aanbod te bestellen op een mobiel internet simkaart. Je zag het gsm-nummer niet staan omdat hier nog een contract op loopt met een Samsung Galaxy S9 plus Purple. Is het de bedoeling om dit lopend contract stop te zetten en de restwaarde van dit toestel te betalen?

Heb je een ordernummer? Is er ook geen bevestiging in de spam binnengekomen?

Groetjes,

Antonella

@AntonellaD 

“Is het de bedoeling om dit lopend contract stop te zetten en de restwaarde van dit toestel te betalen?”

Als dit mogelijk is ja.

 

“Heb je een ordernummer? Is er ook geen bevestiging in de spam binnengekomen?”

Ik heb helaas niets ontvangen tot nu toe en in mijn spam vind ik direct ook niets terug… maar heb wel 199 euro betaald, Ik heb zelfs een betalingsbewijs...

 

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen want 199 euro is geen weinig geld...

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Avni Donmez  Ik heb dossier 44660505 opgemaakt voor mezelf zodat ik dit kan opvolgen. Jouw betaling van 199 euro heb ik kunnen terugvinden. Ik ben alles uit aan het spitten in de systemen om de bestelling te kunnen traceren en heb ook de hulp van een achterliggende dienst ingeschakeld. Zodra ik meer info heb, hou ik je op de hoogte. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Avni Donmez 

Na nazicht door IT is er gebleken dat de bestelling volledig vastzit in onze systemen. Deze kan niet worden doorgeduwd. Er werd daarom beslist deze te annuleren en het betaald bedrag terug te storten.

Ik heb alvast de stopzetting aangevraagd van het lopend contract op jouw gsm-nummer. Hiervan krijg je vandaag nog een bevestiging via e-mail. Zo kan je overgaan tot een nieuwe bestelling en ga je deze wel kunnen linken aan de gsm in plaats van het mobiel internet.

Groetjes,
Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Avni Donmez De terugbetaling werd uitgevoerd en staat eerstdaags terug op uw rekening. Groetjes, Antonella

Reageer