Beantwoord

geen bestelling ontvangen


Reputatie 1

Hallo, ik hoop dat ik hier geholpen word want via geen enkele weg word ik geholpen.. 

Ik heb dus 13/05 iPhone 13 online op abonnement besteld via WebShop proximus. Bestelling is gelukt betaling ook, mijn geld van bankrekening is eraf genomen en ik heb na 1 week tijd geen bevestigingsmail gekregen en geen gsm ontvangen. Ik heb enkele keren naar klantendienst gebeld en ze zeggen dat ze mijn bestelling niet terug kunnen vinden in het systeem. Daarna zeggen ze dat ze het gaan uitzoeken en dat ze terug gaan bellen, maar geen telefoon gehad, en weet steeds van niks.. ik zou mijn geld terug willen krijgen maar weet niet wat ik verder moet doen..kunnen jullie mij helpen?

 

icon

Beste antwoord door AntonellaD 27 May 2022, 12:12

Bekijk origineel

36 reacties

Reputatie 1

Hallo, ik hoop dat ik hier geholpen word want via geen enkele weg word ik geholpen.. 

Ik heb dus 13/05 iPhone 13 online op abonnement besteld via WebShop proximus. Bestelling is gelukt betaling ook, mijn geld van bankrekening is eraf genomen en ik heb na 1 week tijd geen bevestigingsmail gekregen en geen gsm ontvangen. Ik heb enkele keren naar klantendienst gebeld en ze zeggen dat ze mijn bestelling niet terug kunnen vinden in het systeem. Daarna zeggen ze dat ze het gaan uitzoeken en dat ze terug gaan bellen, maar geen telefoon gehad, en weet steeds van niks.. ik zou mijn geld terug willen krijgen maar weet niet wat ik verder moet doen..kunnen jullie mij helpen?

Ik heb identiek hetzelfde meegemaakt. Alleen had ik de iPhone besteld in een Proximus winkel. Daardoor had ik een een kasticket. De gegevens over de bestelde telefoon waren nergens terug te vinden bij Proximus. Ik had ook accessoires besteld en die heb ik op een normale manier verkregen.
Uiteindelijk heb ik mijn iPhone ontvangen, maar het heeft bloed, zweet en tranen gekost. BLIJVEN BELLEN! CONTINU! JE NIET LATEN AFSCHEPEN! VRAGEN NAAR HET E-MAILADRES VAN HUN KLACHTENDIENST. Neem desnoods contact op met De Inspecteur (radio) of een andere consumenten klachtendienst.

Ik heb hier dan ook een topic aangemaakt: “Waar is mijn bestelde GSM?” Spijtig genoeg vind ik dat e-mailadres van de klachtendienst niet terug, anders had ik het vermeld. Je kunt natuurlijk je bankoverschrijving gebruiken als bewijs dat je betaalt hebt.

 

Reputatie 1

Ik heb identiek hetzelfde meegemaakt. Alleen had ik de iPhone besteld in een Proximus winkel. Daardoor had ik een een kasticket. De gegevens over de bestelde telefoon waren nergens terug te vinden bij Proximus. Ik had ook accessoires besteld en die heb ik op een normale manier verkregen.
Uiteindelijk heb ik mijn iPhone ontvangen, maar het heeft bloed, zweet en tranen gekost. BLIJVEN BELLEN! CONTINU! JE NIET LATEN AFSCHEPEN! VRAGEN NAAR HET E-MAILADRES VAN HUN KLACHTENDIENST. Neem desnoods contact op met De Inspecteur (radio) of een andere consumenten klachtendienst.


 

 

Ik ga blijven bellen! Maar via telefoon helpen ze moeilijk jammer genoeg, en in de winkel kunnen ze ook niet helpen zeggen ze..  

Reputatie 7
Badge +3

@Paulaatee Kan je in je profiel hier op het forum alle klantgegevens aanvullen en in het veldje ‘ticket’ het ordernummer noteren? Dan kijk ik dit graag verder voor je na. Groetjes, Antonella

PS: Gegevens noteren in je profielgegevens op dit forum doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd

 

Reputatie 7
Badge +3

@Paulaatee Je 2 aparte topics werden samengevoegd aangezien dit over dezelfde vraag gaat. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

@Paulaatee Kan je in je profiel hier op het forum alle klantgegevens aanvullen en in het veldje ‘ticket’ het ordernummer noteren? Dan kijk ik dit graag verder voor je na. Groetjes, Antonella

PS: Gegevens noteren in je profielgegevens op dit forum doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd

 

Heb ik al gedaan. Ik heb in veld ticket bestelnummer ingegeven want dat is enigste wat ik heb 

Reputatie 7
Badge +3

@Paulaatee De betaling van € 199 van 13/05 heb ik alvast kunnen terugvinden. Voor de rest heb ik intern navraag gedaan en wacht ik nu op antwoord. Ik heb dossier 50729867 opgemaakt en zal deze persoonlijk opvolgen. Zodra ik meer info heb, laat ik dit weten. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

@Paulaatee De betaling van € 199 van 13/05 heb ik alvast kunnen terugvinden. Voor de rest heb ik intern navraag gedaan en wacht ik nu op antwoord. Ik heb dossier 50729867 opgemaakt en zal deze persoonlijk opvolgen. Zodra ik meer info heb, laat ik dit weten. Groetjes, Antonella

Is goed bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

@Paulaatee  Dag Antonella heeft een dossier voor haar aangemaakt. Ze laat je spoedig nieuws. Groetjes Luc 

Reputatie 7
Badge +3

@Paulaatee Via IT hebben we je bestelling grotendeels kunnen terugvinden. Het enige wat me nog niet duidelijk is, is het volgende:

  • Had je een nieuw gsm-nummer aangevraagd? Of is dit een overname van een bestaand gsm-nummer?
  • Welke Epic promotie had je online kunnen kiezen?

Of wens je de bestelling te annuleren en het geld terug te ontvangen?

Alvast bedankt voor de info.

Groetjes,
Antonella

Reputatie 1

@Paulaatee Via IT hebben we je bestelling grotendeels kunnen terugvinden. Het enige wat me nog niet duidelijk is, is het volgende:

  • Had je een nieuw gsm-nummer aangevraagd? Of is dit een overname van een bestaand gsm-nummer?
  • Welke Epic promotie had je online kunnen kiezen?

Alvast bedankt voor de info.

Groetjes,
Antonella

Dit was een overname naar bestaand nummer die ik nu heb, en ik heb Epic stories voor 19,99€ per maand gekozen 

Reputatie 7
Badge +3

@Paulaatee Als ik het goed heb, betreft dit de overname van het gsm nummer dat ik terugvind in je Forum-profiel. Zou je in het veldje ticket het klantnummer en/of simkaartnummer van de huidige operator kunnen noteren zodat ik dit alsnog voor jou in orde kan maken?

Groetjes,
Antonella

Reputatie 1

@Paulaatee Als ik het goed heb, betreft dit de overname van het gsm nummer dat ik terugvind in je Forum-profiel. Zou je in het veldje ticket het klantnummer en/of simkaartnummer van de huidige operator kunnen noteren zodat ik dit alsnog voor jou in orde kan maken?

Groetjes,
Antonella

Klopt het gaat over nummer die in mijn profiel staat. Ik heb alvast simkaartnummer en klantnummer van huidige operator in „ticket” geplaatst. 

Reputatie 7
Badge +3

@Paulaatee Ik doe het nodige. Je gaat verschillende mails ontvangen, maar deze mag je voorlopig negeren. Ik laat je weten zodra dit voor jou in orde is. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

@Paulaatee Ik doe het nodige. Je gaat verschillende mails ontvangen, maar deze mag je voorlopig negeren. Ik laat je weten zodra dit voor jou in orde is. Groetjes, Antonella

Oke bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

@Paulaatee Ik heb de bestelling manueel ingevoerd. De levering van het toestel zal gebeuren op 27/05. Mijn excuses voor het ongemak en de vertraging. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

@Paulaatee Ik heb de bestelling manueel ingevoerd. De levering van het toestel zal gebeuren op 27/05. Mijn excuses voor het ongemak en de vertraging. Groetjes, Antonella

Heel veel bedankt!! 

Reputatie 7
Badge +3

@Paulaatee Ik zie dat de zending vandaag werd geleverd. Fijn weekend! Groetjes, Antonella

Reputatie 1

@Paulaatee Ik zie dat de zending vandaag werd geleverd. Fijn weekend! Groetjes, Antonella

Klopt! Ik heb net pakketje ontvangen heel veel bedankt voor hulp!! En ook een fijne weekend :)

Reputatie 1

beste  

ik heb ook op 22/05/2022 en abonament met gsm met de orde nrR4BULKORD002561635 ik heb al betaaldt maar geen email gekrijgen en ook niet de gsm ?

IK HEB DE NAAR DE KLANTENDIENST GEBEELD MAAR IK KRIJG GEEN ANTWOORDT 

IK WIL EEN ANTWOORD AUB

Reputatie 7
Badge +3

@stelaperisanu Ik zie dat hier vandaag dossier 50759383 voor werd opgemaakt via de klantendienst. Deze heb ik nu op mijn naam genomen. De betaling van € 199 op datum 24/05 heb ik alvast kunnen terugvinden. Ik ga verder op zoek naar de details van de bestelling en hou je via deze weg op de hoogte. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

Oke ik hoop dat ik zal die krijgen 

Dank u 

Reputatie 1

Beste Antonelle ik wil Mijn nummer bij houden en dat is 0492xxx077 voor de nieuwe abonament 

Mvg Steluta Perisanu 

Tip: Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten die nuttig kan zijn ivm je probleem/vraag.

Reageer