Beantwoord

geen bestelling ontvangen



Toon eerste bericht

36 reacties

Reputatie 1

Hallo, ik hoop dat ik hier geholpen word want via geen enkele weg word ik geholpen.. 

Ik heb dus 13/05 iPhone 13 online op abonnement besteld via WebShop proximus. Bestelling is gelukt betaling ook, mijn geld van bankrekening is eraf genomen en ik heb na 1 week tijd geen bevestigingsmail gekregen en geen gsm ontvangen. Ik heb enkele keren naar klantendienst gebeld en ze zeggen dat ze mijn bestelling niet terug kunnen vinden in het systeem. Daarna zeggen ze dat ze het gaan uitzoeken en dat ze terug gaan bellen, maar geen telefoon gehad, en weet steeds van niks.. ik zou mijn geld terug willen krijgen maar weet niet wat ik verder moet doen..kunnen jullie mij helpen?

Reputatie 7
Badge +3

@Paulaatee Je 2 aparte topics werden samengevoegd aangezien dit over dezelfde vraag gaat. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@stelaperisanu Bedankt voor de info. Ik doe het nodige! Groetjes, Antonella

Tip: Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten die nuttig kan zijn ivm je probleem/vraag.

Reputatie 1

@Paulaatee Kan je in je profiel hier op het forum alle klantgegevens aanvullen en in het veldje ‘ticket’ het ordernummer noteren? Dan kijk ik dit graag verder voor je na. Groetjes, Antonella

PS: Gegevens noteren in je profielgegevens op dit forum doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd

 

Heb ik al gedaan. Ik heb in veld ticket bestelnummer ingegeven want dat is enigste wat ik heb 

Reputatie 7
Badge +3

@Paulaatee De betaling van € 199 van 13/05 heb ik alvast kunnen terugvinden. Voor de rest heb ik intern navraag gedaan en wacht ik nu op antwoord. Ik heb dossier 50729867 opgemaakt en zal deze persoonlijk opvolgen. Zodra ik meer info heb, laat ik dit weten. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

@Paulaatee De betaling van € 199 van 13/05 heb ik alvast kunnen terugvinden. Voor de rest heb ik intern navraag gedaan en wacht ik nu op antwoord. Ik heb dossier 50729867 opgemaakt en zal deze persoonlijk opvolgen. Zodra ik meer info heb, laat ik dit weten. Groetjes, Antonella

Is goed bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

@stelaperisanu  Het gsm-nummer blijft behouden. Momenteel is er geen stock meer van de Samsung S22 Ultra 5G 128GB (alle kleuren). We verwachten terug een voorraad binnen ongeveer 2 weken. Wens je te wachten of wens je de bestelling liever te annuleren en het betaald bedrag terug te ontvangen? Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@stelaperisanu Dat zou normaalgezien in de week van 20 juni moeten zijn, maar ik volg het voor je op via dossier 50759383 en zodra ik meer concrete info heb, zal ik dit laten weten. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

beste  

ik heb ook op 22/05/2022 en abonament met gsm met de orde nrR4BULKORD002561635 ik heb al betaaldt maar geen email gekrijgen en ook niet de gsm ?

IK HEB DE NAAR DE KLANTENDIENST GEBEELD MAAR IK KRIJG GEEN ANTWOORDT 

IK WIL EEN ANTWOORD AUB

Reputatie 7
Badge +3

@Paulaatee Via IT hebben we je bestelling grotendeels kunnen terugvinden. Het enige wat me nog niet duidelijk is, is het volgende:

  • Had je een nieuw gsm-nummer aangevraagd? Of is dit een overname van een bestaand gsm-nummer?
  • Welke Epic promotie had je online kunnen kiezen?

Of wens je de bestelling te annuleren en het geld terug te ontvangen?

Alvast bedankt voor de info.

Groetjes,
Antonella

Reageer