Beantwoord

fout bij wijziging abonnement

  • 12 October 2021
  • 3 reacties
  • 53 Bekeken

Reputatie 2

Op 12/10/2021 verzocht ik per telefoon bij het Business Center om mijn business pack om te vormen naar een Flex abonnement.

Bij de ontvangst van de bevestiging van wijziging (Ref. R00000034012109023-1 stelde ik vast dat mijn vaste lijn niet vermeld werd.

Onmiddellijk heb ik terug telefonisch contact genomen met voornoemde dient om te melden dat de vaste lijn niet mocht opgezegd worden. Dit werd mij door de persoon aan de lijn bevestigd.

In de namiddag stelde ik echter vast dat mijn vaste lijn niet meer in dienst was.

Onmiddellijk nam ik opnieuw contact de uw dienst waar zij deze lijn opnieuw in dienst hebben gesteld, wat werd bevestigd met uw Ref. R000000110000K3DUN-1.

Met verwondering stelde ik daarop vast dat de weder indienststelling mij werd aangerekend aan € 59,00 (eenmalig).

Uiteindelijk heb ik deze lijn nooit opgezegd (ik heb die inmiddels meer dan 50 jaar !!! ) en verzoek u dan ook deze kost van weder indienststelling te willen annuleren.

 

icon

Beste antwoord door AntonellaD 14 October 2021, 12:43

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Emvege Ik ga er via dossier 49399122 op toezien dat er geen kosten op de factuur worden aangerekend voor de reactivatie van de vaste lijn. Groetjes, Antonella

Reputatie 2

Bedankt Antonella ! :thumbsup_tone4:

Reputatie 7
Badge +3

@Emvege De vaste lijn staat sinds vandaag terug actief. Er zullen geen kosten aangerekend worden voor de heractivatie. Ik ga dossier 49399122 sluiten met deze info. Groetjes, Antonella

Reageer