Vraag

flex pack verplicht door cadeau?

  • 15 March 2023
  • 3 reacties
  • 89 Bekeken

Eind vorig jaar zijn we naar proximus overgestapt, dit met een flexpack en de televisie. 

 

Wij zijn verplicht op 2 jaar bij proximus te blijven omdat wij de televisie erbij hebben gekregen. Dit is geen probleem, maar mijn vraag is of men verplicht is om dan ook 2 jaar een flexpack te hebben, of kan ik ook veranderen van diensten? 

 

Dank bij voorbaat.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Koen VE  Zolang je internet onaangeroerd blijft zal hier niets voor aangerekend worden. 

Reputatie 7
Badge +4

In afwachting van een reactie van een Proximus moderator op dit publieke forum (vanaf morgen)

 

Ik vrees dat du de contractuele voorwaarden van de betrokken promo dient na te kijken

voorbeeld van een dergelijke promo

Jouw cadeau | Proximus | Proximus

Tijdelijk aanbod: van 25/03 t.e.m. 01/05/2022 voor elke nieuwe internetabonnee die voor Business Flex met een mobiel abonnement en minstens 1 extra product (TV of vaste lijn) kiest. Contract van onbepaalde duur. Bij beëindiging binnen de 24 maanden is een restwaarde verschuldigd voor het toestel overeenkomstig de aflossingstabel in het contract

 

Dus indien u destijds bv. als nieuwe internetklant voor een Business Flex met een mobiel abo en met of een TV abo of met een vaste lijn zou gekozen hebt dient u indien u wijzigingen aan dit Business Flex abo zou wensen aan te brengen dan kunt u dat maar dient u de restwaarde van de betrokken TV te betalen

 

Bedankt voor uw reactie. ik twijfel inderdaad of ik de tv moet terug betalen indien ikmijn flexpack aanpas. Bv digitale televisie laten vallen. 

Reageer