Vraag

Flex klant + tv geschenk

  • 14 November 2022
  • 28 reacties
  • 342 Bekeken

  • Rising star
  • 12 reacties

Beste,

Vorige week geschenk mogen kiezen bij mijn flex pakket. Contract via e-mail ontvangen maar voor de rest niets ontvangen. Elke keer zegt een Proximus medewerker iets anders. Je moet 48 u wacht dan krijg je een link om uw tv te betalen. De andere zegt nee je krijgt uw tv zo opgestuurd via Bpost en je krijgt uw eenmalige kost op uw afrekening en de volgende dag zeggen ze iets anders. Vraag is zeer simpel. Hoe komt dat mijn bestelling volgens Proximus na 5 dagen nog altijd in behandeling is? Hoe krijg ik de eenmalige kost? Via aantekening of via een link? Na dagen bellen en elke keer en onzeker en ander antwoord had ik graag een correct antwoord gehad.

 

Alvast bedankt 


28 reacties

Ter info: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag)
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  
 

Martin,

Is al lang in orde.

 

Gr

Beste

 

ik heb hetzelfde probleem. Ik ontvang maar niet de e-mail voor betaling. Zonet nog gechat gehad met iemand van Proximus en ze hebben het naar 2 e-mailadressen van mij gestuurd maar ik ontvang niets. (Ook niet in de spam). 
 

Ja ik bergijp het ook niet. Ik moet altijd maar afwachten maar als ik er zelf niet achter zit heb ik na 5 dagen nog altijd het zelfd antwoord. Ik vindt het maar raar dat ze dit niet kunnen zien. Bestelling is al 6 dagen lopende. 

Bij mij ook sinds 9 november. 

We zullen maar even wachten tot een medewerker de tijd vindt om ons een antwoord te bezorgen….

Ondertussen betaling kunnen doen en afspraak vastgelegd. 

Hier het zelfde. Nu hopen dat alles wel vlot verloopt.

Dinsdag link ontvangen en datum mogen kiezen voor levering… ik heb gekozen voor levering vandaag maar heb nog steeds geen track and trace ontvangen. Proximus snapt het zelf ook niet en legt de schuld bij bpost maar bpost zegt dat ze helemaal geen levering vinden op mijn naam of mailadres… eerlijk gezegd heb ik zelf nooit problemen gehad met Bpost. In mijn proximus app staat bij opvolging nog steeds toestel voorradig voor de rest geen beweging. 

Hier hetzelfde ik wacht al 2weken op de factuur om mijn PS5 betalen.

Vandaag terug gebeld en zouden vandaag doorsturen. Ben naar de shop geweest en blijkt dat Proximus mijn bestelling heeft afgesloten en dat er maar een kleine kans is dat ik mijn geschenk krijg. Dit lijkt meer op oplichting of contractbreuk en blijkbaar ben ik niet de enige die wordt misleid door Proximus

Reputatie 7
Badge +3

@I.Z Volgens dossier 51593036 zou het toestel vandaag geleverd gaan worden.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Kristof174 Dossier 51619286 is hiervoor overgemaakt aan de bevoegde dienst.Deze gaan het nakijken en nadien u hierover contacteren.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Wanneer ik dit hier zo lees dan ben ik al veel minder geneigd om over te stappen naar Proximus. Ik zie bovendien dat de Samsung OLED tv niet meer in voorraad is.

Definitief of komt die nog binnen?

Reputatie 7
Badge +3

@Dmute16 

we vragen na of voorraad nog aangevuld zal worden.

groeten

Tina

@Dmute16

we vragen na of voorraad nog aangevuld zal worden.

groeten

Tina

Graag info aub 

Reputatie 7
Badge +3

@Dmute16 

info ontvangen; de oled versie kan niet meer worden aangevuld, excuses.

groeten

Tina

@Dmute16

info ontvangen; de oled versie kan niet meer worden aangevuld, excuses.

groeten

Tina

@tina.b 

Ik stel vast dat die oled af en toe terug als beschikbaar verschijnt op de site.

Maar door al die tegenstrijdige berichten durf ik geen flex pack te bestellen. Ik ga niks bestellen (en Easy Switch in gang zetten) als ik niet zeker ben dat ik die oled dan ook effectief ga ontvangen.

Reputatie 7
Badge +3

@Dmute16  Is niet op voorraad. Gebruik de link onder de foto.

www.proximus.be/nl/id_cr_flex_pack/particulieren/packs/cr-all-flex-packs/flex-configurator.html/?mobile=CBIQG

Bij welke stap zie jij dat want bij mij krijg ik geen melding dat die niet op voorraad is (had ik ook al gecontroleerd na het bericht van Dmute.

Bij welke stap zie jij dat want bij mij krijg ik geen melding dat die niet op voorraad is (had ik ook al gecontroleerd na het bericht van Dmute.

@Martin 

Het is wat ik zeg, nu is die niet beschikbaar maar dat gaat op en af. Soms popt die opnieuw op en kan je het selecteren.

Reputatie 7
Badge +3

@Martin @Dmute16 

als je op wijzigen klikt bij cadeau krijg je een popup daar staat de Qled versie als niet in voorraad

www.proximus.be/nl/id_cr_flex_pack/particulieren/packs/cr-all-flex-packs/flex-configurator.html/?mobile=CBIQG

@Martin @Dmute16 

als je op wijzigen klikt bij cadeau krijg je een popup daar staat de Oled versie als niet in voorraad

www.proximus.be/nl/id_cr_flex_pack/particulieren/packs/cr-all-flex-packs/flex-configurator.html/?mobile=CBIQG

@Pat52 

Klopt, maar ik ben de site nu al een week in de gaten aan het houden en dat gaat op en af. Soms wel, soms niet op voorraad. 

Maar iemand die gewoonweg “verder” klikt en zijn bestelling verder wilt afhandelen zou dit toch ook moeten te zien krijgen want niemand gaat op wijzigen klikken als ze die TV willen…..

Maar iemand die gewoonweg “verder” klikt en zijn bestelling verder wilt afhandelen zou dit toch ook moeten te zien krijgen want niemand gaat op wijzigen klikken als ze die TV willen…..

@Martin 

Ik denk dat er een misverstand is. Je kan kiezen tussen 2 tv's. De gewone (99euro) is beschikbaar, en de Qled (249euro) dus af en toe.

Het gaat hier dus over die Qled.

Inderdaad ik had deze gekozen 

om de stappen te controleren en daar komt geen melding dat die niet leverbaar is (enfin daarstraks toch niet ;-)  ).

Reageer